Snart en R1:a till i klubben?

cbjorkman

Back on track!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Umeå
Hoj
Aprilia RSV Mille (R1 -00 Turbo *STULEN*)
Jag har hört vissa antydningar om att en av de mest aktiva UMCC:arna kanske ska blir R1 ägare...

Mer säger jag inte...resten får han säga själv :cool:
 
Det bidde en R1:a! Jag är då nöjd hittils. Trots spöregn nu i kväll så blev man ju tvungen att fara en liten sväng. :D
 
Det var en riktig regnskur vi fick när vi for hem från stan...men då fick vi ju sladda lite grann istället :rock

Som klubbens "hovfotograf" så tog jag förståss en bild på Mell och nya R1an...
 

Bifogat

  • webimg_7402.jpg
    webimg_7402.jpg
    126.3 KB · Visningar: 168
Jo den var fin. Välskött, fyrkantiga däck och ett bra pris, kan inte bli bättre.
Ingen twin visserligen men det sägs att den är kul i alla fall...


Själv verkar jag ha nått gränsen för vad min VTR klarar av utan att modifiera den alltför mycket. Den är fortfarande kul men jag behöver bättre grejor för banåkning.
R1 känns helt ok men som någon påpekade är kanske R1000 lämpligare för oss fullvuxna? ;) nå det där får man fundera på till vintern.
 
Mycket fin hoj...

Ett givet val såvida jag inte hittat en Fireblade först, fast R1 får väl bli ett framtida projekt när jag lessnat på Honda (Om man kan det) :)
 
Då återstår att visa vad den går för på banan. Passa dig för att bli omkörd av en gul 750 :D
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top