Snart en ny SH medlem!!

=Drex=

Ny medlem
Gick med
14 Oct 2004
Hoj
ingen
Ja ska bli farsa!!!!!!!!!!!!!!!!! :yoparty

Såg knutten för första gången idag på ultraljud! 2 ben, 2 armar, ett huvud :Bugar

Va bara tvungen berätta, e så jäkla glad! :banana :fyllisar

Grattis! Dags o köpa på dig ett par minimotos och dirtbikes så h*n har någe o leka med... :tummenupp

Tack ska ni ha :) Som min brorsa sa: nu kan du glömma sömn de närmaste åren :3freak :hihi

Visst fan, man må bli trött men hojåkandet glömmer ja fan inte!! :fatta! :hihi

Grattis!!!

SNart kommer frugan att knacka dig på huvudet o säga..Du vet väl hur farligt det e med mc.....stackars mig o barnet mm mm sedan SÄLJER du hojjen o köper barnvagn för alla pengar.....GRATTIS igen..... :)

JonaZ skrev:
2186550 Grattis!!!

SNart kommer frugan att knacka dig på huvudet o säga..Du vet väl hur farligt det e med mc.....stackars mig o barnet mm mm sedan SÄLJER du hojjen o köper barnvagn för alla pengar.....GRATTIS igen..... :)
:rofl :hihi

Grattis Drex :tummenupp

Jag tror att mr: =Drex= snart kommer med en guldvinge med sidovagn :rofl så nu e det officiellt då eller :confused:

JonaZ skrev:
2186550 Grattis!!!

:D Hoppas du inte blir någon toffelhjälte bara.. Visst, självklart får man ju nu tänka mer på andra än sig själv. Men lite roligt måste man ju få ha här i livet också=)

Grattis!

JonaZ skrev:
2186550 Grattis!!!

Det är nog rätt vanligt, men man kan göra det omvända också. Jag skaffade körkort och båge nu när min lille är 3 månader!
Men man kör ju garanterat mer försiktigt än man annars hade gjort! :)

*/ ?>
Nyheter
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage