Snart en ny SH medlem!!

=Drex=

Ny medlem
Gick med
14 Oct 2004
Hoj
ingen
Ja ska bli farsa!!!!!!!!!!!!!!!!! :yoparty

Såg knutten för första gången idag på ultraljud! 2 ben, 2 armar, ett huvud :Bugar

Va bara tvungen berätta, e så jäkla glad! :banana :fyllisar

Grattis! Dags o köpa på dig ett par minimotos och dirtbikes så h*n har någe o leka med... :tummenupp

Tack ska ni ha :) Som min brorsa sa: nu kan du glömma sömn de närmaste åren :3freak :hihi

Visst fan, man må bli trött men hojåkandet glömmer ja fan inte!! :fatta! :hihi

Grattis!!!

SNart kommer frugan att knacka dig på huvudet o säga..Du vet väl hur farligt det e med mc.....stackars mig o barnet mm mm sedan SÄLJER du hojjen o köper barnvagn för alla pengar.....GRATTIS igen..... :)

JonaZ skrev:
2186550 Grattis!!!

SNart kommer frugan att knacka dig på huvudet o säga..Du vet väl hur farligt det e med mc.....stackars mig o barnet mm mm sedan SÄLJER du hojjen o köper barnvagn för alla pengar.....GRATTIS igen..... :)
:rofl :hihi

Grattis Drex :tummenupp

Jag tror att mr: =Drex= snart kommer med en guldvinge med sidovagn :rofl så nu e det officiellt då eller :confused:

JonaZ skrev:
2186550 Grattis!!!

:D Hoppas du inte blir någon toffelhjälte bara.. Visst, självklart får man ju nu tänka mer på andra än sig själv. Men lite roligt måste man ju få ha här i livet också=)

Grattis!

JonaZ skrev:
2186550 Grattis!!!

Det är nog rätt vanligt, men man kan göra det omvända också. Jag skaffade körkort och båge nu när min lille är 3 månader!
Men man kör ju garanterat mer försiktigt än man annars hade gjort! :)

Nyheter
Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna