Snart börjar en veckas lasershow :(

Ankan_84

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2006
Hoj
Har hittat den Retta:)
Har hört att hela nästa vecka... (v.41) så ska polisen köra grymt mycket hastighetskontroller...

Kör lugnt... (iaf denna vecka):arsele

"alla" poliser ska hålla på med trafiken nästa vecka, så är det någon som har planerat en stöt ska nog inte göra det=)

Ankan_84 skrev:
2522432 Har hört att hela nästa vecka... (v.41) så ska polisen köra grymt mycket hastighetskontroller...

Kör lugnt... (iaf denna vecka):arsele

Tjena Anders!

Åkte själv igenom en kontroll idag i Uddevalla. Som tur var så kom det 2 cyklister i motsatt riktning som signalerade "sänk farten" med nävarna och det fick mig ju givetvis att hajja till. Så jag puttrade snällt förbi i 50 km/h medan de 2 framförvarande bilarna snällt vinkades in åt sidan av konstapelen för kontroll, kan ju ha varit så att dom inte kunde ta mer än 2 åt gången så att dom sket i mig också, vem vet?
Glad var jag iaf.

Ha det!
/Bobby

Panajo skrev:
2522458 Tjena Anders!

Åkte själv igenom en kontroll idag i Uddevalla. Som tur var så kom det 2 cyklister i motsatt riktning som signalerade "sänk farten" med nävarna och det fick mig ju givetvis att hajja till. Så jag puttrade snällt förbi i 50 km/h medan de 2 framförvarande bilarna snällt vinkades in åt sidan av konstapelen för kontroll, kan ju ha varit så att dom inte kunde ta mer än 2 åt gången så att dom sket i mig också, vem vet?
Glad var jag iaf.

Ha det!
/Bobby

okey, fan va tur att du klarade dig. Ska ta bågen te jobbet imorn, bilen står utan broms-ok på vänster fram... men som sagt, när det blir najs väder så drar vi en saista repa innan snön kommer...
Ha det gött...

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back