Snart är våren här!

Firefly skrev:
Detta är tredje tråden jag läser om våren... Nu hoppas jag fasen att ni alla har rätt!

Klart vi har, jag har härmed bestämt att våren är här nästa vecka, och därmed basta! :tummenupp

Jag har bestämt att våren ska komma den 1/4 redan förra året...
Det gäller att beställa i tid...
Tråkigt nog e jag inte hemma den helgen så jag missar första helg körningen...

solen tittar på oss... :banana
men värmen har än så länge inte överstigit 6... :tungan nä skämt o sido..snart så..

Va inne en kille och kolla mobil telefon idag, han hade skinnställ. Talade med honom och han sa att han hämtade hojen idag, snacka om att man blev avis

Lucifer skrev:

Du har fel! :fatta!

Här nere har det varit perfekt hojväder idag. Soligt, fem eller sex plusgrader, och torra o fina vägar. :cool: :squid

Har sett inte mindre en tre hojar ute på vägarna idag. Gissa om jag längtade efter lillen därhemma... :huvet (då menar jag hojen och ingenting annat!)

Tompalino skrev:
Du har fel! :fatta!

Har sett inte mindre en tre hojar ute på vägarna idag. Gissa om jag längtade efter lillen därhemma... :huvet (då menar jag hojen och ingenting annat!)
Jag såg en.. genom visiret, kastade i mig lunchen på jobbet idag och körde 50 minuter på lunchen, sen efter jobbet drog jag 5 mil för att lämna in henne på service. har hittat ett RIKTIGT BILLIGT serviceställe. kommer att dela med mig av mer detaljer när jag hämtar hojen så jag vet om dom är bra.
Dom lovade att vara klara innan påskhelgen :tungan

en fråga till er som är vana med RR-däck (Dunlop sportmax).. hur varmt ska det behöva var ute för att däcken ska funka någolunda? jag får dom inte varma, så det bara spinner när jag gasar.
David

crashtestdummy skrev:
Jag såg en.. genom visiret, kastade i mig lunchen på jobbet idag och körde 50 minuter på lunchen, sen efter jobbet drog jag 5 mil för att lämna in henne på service. har hittat ett RIKTIGT BILLIGT serviceställe. kommer att dela med mig av mer detaljer när jag hämtar hojen så jag vet om dom är bra.
Dom lovade att vara klara innan påskhelgen :tungan

en fråga till er som är vana med RR-däck (Dunlop sportmax).. hur varmt ska det behöva var ute för att däcken ska funka någolunda? jag får dom inte varma, så det bara spinner när jag gasar.
David

Har för mig att det inte va fullt så lurt längre när det blev +5-7 i marken. Men det dröjer nog fram i maj innan det börja bli fäste på riktigt.

sanntur skrev:
Har för mig att det inte va fullt så lurt längre när det blev +5-7 i marken. Men det dröjer nog fram i maj innan det börja bli fäste på riktigt.
Jag och MR Gixxer va ute o gasa lite i stan i går kväll, De va inte mycke fäste men fan så kul!! :banana

E ni med på lör då om vädret tillåter?
Torget kl 12:00.
Bara en kort tur.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...