Snart är det dax, RR premiär 7/4 på Falken

Jörgen Player Special skrev:
Jag tror nog jag dyker upp på banan... Bara det inte snöar för det blir så halt i vänstern då.. Åkte brett där förra året!

/J
Fulldubbade slicks på Onsdag...

Pga ventiljustering och annat fulmeck så kör jag upp redan 11.00 med släp till Mumlan, undrar om man behöver packa med regndäcken :rolleyes:

GSXR1100R skrev:
Pga ventiljustering och annat fulmeck så kör jag upp redan 11.00 med släp till Mumlan, undrar om man behöver packa med regndäcken :rolleyes:

Regnar det ställer jag in.. Det är inte kul att åka runt dyngsur i fem plus. Då går jag hellre på bio!

/JPS

Regnar det ställer jag in.. Det är inte kul att åka runt dyngsur i fem plus. Då går jag hellre på bio!

/JPS
Jag och Mumlan kör även om det snöar

Det gjorde jag förra året - be my guest! Enda fördelen var att det var gles trafik...hehe
Det snöade väl inte förra året när vi körde premiären, det va +5 grader, svalt och skönt

Missilen är lastad och nu bär det av hem till Mumlan för lite ventiljustering, sen är vi på Falken 16.00 idag :banana

någon skjuts gick inte att ordna så jag fick stanna hemma o jogga en liten bit istället

frustrerad? nääää, inte det minsta :huvet

Nyteknik skrev:
Vilket liv det är inför det här evenemanget. Det är väl "bara" träning? :confused:

Fast första träningen för året, så folk är väl lite extra uppspelta, särskilt med tanke på att krashkontot brukar tas i anspråk..

oFFkeFF skrev:
Fast första träningen för året, så folk är väl lite extra uppspelta, särskilt med tanke på att krashkontot brukar tas i anspråk..
Endast 2 som krascha, en 125R och nån som jag inte såg :tummenupp

Nr:18 skrev:
"Bara träning"! Kanske skulle fundera på vad träningen gör med tiderna på laptimern.....

Ja, du, tiderna på laptimern gäller inte särskilt mycket, de på transponderutskrifterna däremot ;)

oFFkeFF skrev:
Ja, du, tiderna på laptimern gäller inte särskilt mycket, de på transponderutskrifterna däremot ;)
Kom från han som inte masade sej till banan :arsele

Kriss krasch visade tvitaktarnas pålitlighet och körde in en kolv. Därefter körde han ut den igen, tillsammans med allt kylarvatten :D

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien