Snart är det dax, RR premiär 7/4 på Falken

McB skrev:
Vad är det som ska byggas om?
Efter rakan ska en vänster-höger-kombination läggas in för att få större avåkningszon efter rakan. Detta som en följd av Kotte Granquists flygtur över däcken. Denna ombyggnaden genomförs efter att banskissen blivit godkänd under nästa vinter.

Nr:18 skrev:
Efter rakan ska en vänster-höger-kombination läggas in för att få större avåkningszon efter rakan. Detta som en följd av Kotte Granquists flygtur över däcken. Denna ombyggnaden genomförs efter att banskissen blivit godkänd under nästa vinter.
Vi ställer ut lite konor så kan vi prova detta live.

Nr:18 skrev:

Schysst. Banan behöver sig en liten uppfräschning.

Doh. Skulle ha varit mycket åka nästa vecka men det gick i stöpet. Nån David ringde igår och undrade om jag inte kan komma och jobba på nån stor bank i London i två veckor fr.o.m måndag. Så jag drar en sväng. Kom lite plötsligt o nu måste jag köpa mig en kostym också :(
Lägg upp bilder för böfvelen.

Don Quixote skrev:
Nån David ringde igår och undrade om jag inte kan komma och jobba på nån stor bank i London i två veckor fr.o.m måndag.

Mäh... vad har vi sagt om att skippa RR för att dra iväg o jobba...!!! :7peta

Fy skäms... inge mera sen...!! :tungan Du måste ju se till att samla poäng :tummenupp

Tjing!!

Don Quixote skrev:
Doh. Skulle ha varit mycket åka nästa vecka men det gick i stöpet. Nån David ringde igår och undrade om jag inte kan komma och jobba på nån stor bank i London i två veckor fr.o.m måndag. Så jag drar en sväng. Kom lite plötsligt o nu måste jag köpa mig en kostym också :(
Lägg upp bilder för böfvelen.
Conduct a racketeering operation, to raise RR funds! :hihi

Mmm.. Jag vet :död Måste omedelbart se till att skaffa nått jobb i sverige i sommar så jag kan med och tacka nej. Får inte bli så här dumt i år igen.

Heh, jag ska visst bo hos "the general HR manager" för banken. Ryktas att hon är singel. Kombinationen HR manager, engelsk ensam karriärskvinna känns dock som snuskful dam med svampiga lår som luktar svett och gamla räkor. Men är det så så får man göras vad som krävs för karriären. Bara blunda och tänka på sverige. :3freak

Madhonda skrev:
Mäh... vad har vi sagt om att skippa RR för att dra iväg o jobba...!!! :7peta

Fy skäms... inge mera sen...!! :tungan Du måste ju se till att samla poäng :tummenupp

Tjing!!

Don Quixote skrev:
Heh, jag ska visst bo hos "the general HR manager" för banken. Ryktas att hon är singel. Kombinationen HR manager, engelsk ensam karriärskvinna känns dock som snuskful dam med svampiga lår som luktar svett och gamla räkor. Men är det så så får man göras vad som krävs för karriären. Bara blunda och tänka på sverige. :3freak

Säg inte det, hon kanske är jättefräsch. :tuttar

McB skrev:
:rofl

Wham, you've been Oscar'ed. :fatta!
Os-car är jättekaxig pga han inte kommer att köra på Falken den 7/4, mycket snack som vanligt ifrån dom som inte vågar ställa upp herr Breitling.

:D

jag tror att han kör en förhalningstaktik; han vill helt enkelt se hur många ben som skall knäckas denna gången

grandmaster skrev:
jag tror att han kör en förhalningstaktik; han vill helt enkelt se hur många ben som skall knäckas denna gången

Jag vill inte svara på det FÖR DÅ KANSKE LUFTEN GÅR UR DIG!!! :rofl

oscar skrev:
Jag vill inte svara på det FÖR DÅ KANSKE LUFTEN GÅR UR DIG!!! :rofl
Nå Pjoskar får du ihop rettan till den 7/4 eller snackar du bara tufft som vanligt :fatta!

GSXR1100R skrev:
Nå Pjoskar får du ihop rettan till den 7/4 eller snackar du bara tufft som vanligt :fatta!

Jag har ett jobb att sköta, en lägenhet att flytta ut från, en lägenhet att flytta in i, en bakdämpare som ska sättas ihop, bromsslangar ska köpas, etc. Du kommer ju inte heller köra...

oscar skrev:
Jag har ett jobb att sköta, en lägenhet att flytta ut från, en lägenhet att flytta in i, en bakdämpare som ska sättas ihop, bromsslangar ska köpas, etc. Du kommer ju inte heller köra...
Jag kommer visst att köra den 7/4, PRIORITERA din late j-l :D

Min Kawwa är nytankad och redy for the track :yoparty

GSXR1100R skrev:
Jag kommer visst att köra den 7/4, PRIORITERA din late j-l :D

Min Kawwa är nytankad och redy for the track :yoparty

Jejeje.... Jag kommer förmodligen inte köra, men jag kommer med 95% säkerhet vara där för att heja fram er! :banana

oscar skrev:
Jejeje.... Jag kommer förmodligen inte köra, men jag kommer med 95% säkerhet vara där för att heja fram er! :banana
Har du släp att låna ut så är vi sams igen :D

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...