snackare

wader skrev:
jag vill att det här forumet ska ha en " snackare " stämpel. folk kan ju inte alltid ha så mycket att säga. :va

Jag tycker det låter som en kul ide. Men sålänge nöjer jag mig med att sätta dig på ignorelistan.

soppatorsken skrev:
Jag tycker det låter som en kul ide. Men sålänge nöjer jag mig med att sätta dig på ignorelistan.
Inte ofta som du är rolig men nu fick du till det :D

soppatorsken skrev:

Ignorelistor är inte roliga, för då missar man alla fucko-inlägg som man kan reta sig på. Det är bra för hjärtat att bli lite upprörd ibland.

Bara för vi har en OT-avdelning behöver man inte polsta skit bortom någon substans över huvud taget. Till slut tas denna sektionen bort (det gjorde vi på zatzy) för det blev bara blajja och inget konstruktivt/kul till slut, utan bara massa SKIT. OT är inte en avfallskvarn för mundiarédrabbade nissar.

Menar du då att "snackare" ska innebära en som man inte ska lyssna på alls?

Jag hoppas du begriper att majorieteten på detta forum i princip aldrig svara på några frågor eller tillför nåt mer än fler frågor?

Ta tag i det själv och styr upp tramstrådar med dina egna korrekta svar (de måste du ju ha när du anser att andra skriver fel).

Kay skrev:
Bara för vi har en OT-avdelning behöver man inte polsta skit bortom någon substans över huvud taget. Till slut tas denna sektionen bort (det gjorde vi på zatzy) för det blev bara blajja och inget konstruktivt/kul till slut, utan bara massa SKIT. OT är inte en avfallskvarn för mundiarédrabbade nissar.

Man behöver inte, men folk tycker om när det finns möjlighet att diskutera annat än forumets huvudämne.

Jag har ju sett Zatzy och jag vet ju vad jag föredrar.

soppatorsken skrev:
Vi har en vinnare på Knock-out i första ronden :D

wader skrev:
jag vill att det här forumet ska ha en " snackare " stämpel. folk kan ju inte alltid ha så mycket att säga. :va

Om du vill ha en bedömning/utvärdering på ditt förslag lägg upp en poll med för eller emot alternativ och se vad utgången blir.

Då ser vi hurvida medlemarna på forumet tycker att förslaget var bra eller dåligt.

Silwer skrev:
Man behöver inte, men folk tycker om när det finns möjlighet att diskutera annat än forumets huvudämne.

Jag har ju sett Zatzy och jag vet ju vad jag föredrar.

Jag pratar om trådar som "HELVETE, INGA FLER ÖL!!! :huvet :huvet "
Sådant. Jag menar... Lönt att belasta servern med sånt skit.

Nyheter
Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!