Snacka om medvind

Robban W

Ny medlem
Gick med
26 Apr 2003
Hoj
cbr600, gsx750r, xrv750
Hör på de här gott folk:
Skolkade från jobbet, drack bäjlis till frukost, pizza till middag, va å fika med mina bästa vänner hela kvällen, en söt liten tjej sa att jag var snygg upprymd över komplimangen å med stereon på max bränner jag om en sl-buss på vägrenen i dryga 80 på en 50 sträcka....Då kommer polisen :( men dom var assjysta å sa att tolvhundra spänn kan man ju ha roligare för så ta de lungt i fortsättningen tack o hej.
Bättre än så här kan man inte ha de. :D

gött att du fick ha kvar ditt kk o spara massa pengar som du kan käka mysig middag med bruden med o kanske dra en p-rulle när ni kommit hem :)

Ravetrancer skrev:
gött att du fick ha kvar ditt kk o spara massa pengar som du kan käka mysig middag med bruden med o kanske dra en p-rulle när ni kommit hem :)

Japp å att jag dessutom hade felparkerat inne i stan utan att få böter de är ju typ 500 till.... Så jag har typ tjänat 1700 spänn idag. :D

Varför kan inte tur/flyt vara som en sjukdom som smittar av sig???
Skulle behöva drabbas av denna sjukdom just nu!

Xraptor skrev:
Varför kan inte tur/flyt vara som en sjukdom som smittar av sig???
Skulle behöva drabbas av denna sjukdom just nu!

Å varför kan inte godis å skräpmat va som vitaminer?! dvs man pissar ut allt som kroppen inte kan ta upp.

Robban W skrev:
Å varför kan inte godis å skräpmat va som vitaminer?! dvs man pissar ut allt som kroppen inte kan ta upp.

Ja du fan vilka konstiga tankar som växer fram på denna sena timme.... :D

Ja Ja det verkar inte som om jag kommer att drabbas av flyt sjukdomen på den närmaste timmen...så jag får väl gratulera dig till att du fått sån flax! :tummenupp

Måste få tag på en bäjlis flarra....Måste få tag på en bäjlis flarra....Måste få tag på en bäjlis flarra....Måste få tag på en bäjlis flarra....Måste få tag på en bäjlis flarra....Måste få tag på en bäjlis flarra.... :p :p :p :p

Ravetrancer skrev:

Förväntar mig en brakmiddag :D

Det var väl inte första gången jag inspirerade dig att köra i vägrenen heller :rolleyes: Så det hade ju typ varit mitt fel om du åkt dit :crash

Robban W skrev:
Hör på de här gott folk:
Skolkade från jobbet, drack bäjlis till frukost, å med stereon på max bränner jag om en sl-buss på vägrenen i dryga 80 på en 50 sträcka....Då kommer polisen :( men dom var assjysta å sa att tolvhundra spänn kan man ju ha roligare för så ta de lungt i fortsättningen tack o hej.

Rattfyllon borde de ta hårdare.

Bäjlis till frulle och sen upp på hojen !! :p

Robban W skrev:
Hör på de här gott folk:
Skolkade från jobbet, drack bäjlis till frukost, pizza till middag, va å fika med mina bästa vänner hela kvällen, en söt liten tjej sa att jag var snygg upprymd över komplimangen å med stereon på max bränner jag om en sl-buss på vägrenen i dryga 80 på en 50 sträcka....Då kommer polisen :( men dom var assjysta å sa att tolvhundra spänn kan man ju ha roligare för så ta de lungt i fortsättningen tack o hej.

Frida skrev:
Förväntar mig en brakmiddag :D

Det var väl inte första gången jag inspirerade dig att köra i vägrenen heller :rolleyes: Så det hade ju typ varit mitt fel om du åkt dit :crash

Brakmiddag med mycket sås blir de! ;)

Robban W skrev:
Nåt kk har jag inte bara p-rullar.

Akta bara så inte pappa kommer och stör :skrämd

Sås är gott, fast det är ju den man blir tjock av.. Eller hur var det..?

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman