Snacka om blåsning!

christoffer

det kan stickas till lite!
Gick med
9 May 2005
Hoj
R1
Gubbarna på jobbet gillar att klämma och känna på min hoj, några har provkört den lite medans jag har suttit kvar inne på kontoret..

så va det i morse också,en av killarna provade den lite på gården och kom in efter en tio minuter och sa att den gick fint osv.. :yoparty

nyss gick jag ut för att ta en rökpaus,då ser jag till min stora fasa att någon jävel lagt ut en spånskiva under min hoj,skivan är helt full med olja!??!?! :4skrika

en kille gåår förbi och säger att killen som körde den nyss la den där för att de sprutat olja ur motorn.. jag ser framför mej hur mina pengar förintas och säsongen är över redan.. :(

plötsligt börjar alla asgarva bakom mej,, dom hade lagt ut skivan och sprutat på nån jävla olja där bara för att jävlas...
kul som fan nu,,haha!... men inte då!

kul skämt faktiskt,,! prova på någon med starkt hjärta! :tummenupp :hihi

trevlig helg!
stoffe

Ja det var ju ett kul skämt.

Din avatar däremot, jag kan inte sluta stirra på den. :3freak

blacktriple skrev:
2102101 Ja det var ju ett kul skämt.

Din avatar däremot, jag kan inte sluta stirra på den. :3freak

Den är skum! Har suttit här i flera minuter nu och ödslat hojkörbar tid på! :mad:

Gjorde samma sak med en arbetskamrat, han hade en 04:as Nissan som började dra olja. Han lämnade in den och dom bytte ut hela motorn han var rätt bitter över att vara utan sin nya bil, dagen efter han fått tillbaka sin bil kom han och var på väg ut på lunch
"jasså har du fått en ny motor nu"
jajemen
"jaha men vad är det för stor pöl med olja under din bil då?"

skulle sett minen på gubben, remmade iväg i rask takt till bilen och kom sedan in "var det där nåt slags dåligt skämt eller ?"
vi fick oss ett gott skratt iaf :banana

skulle aldrig låna ut min hoj till någon (bortsett från min bästa polare), precis som jag inte skulle låna ut min flickvän till nån annan heller....

fart freak skrev:
2103454 skulle aldrig låna ut min hoj till någon (bortsett från min bästa polare), precis som jag inte skulle låna ut min flickvän till nån annan heller....

Jag lånar inte ens ut min flickvän till bästa polaren :)

Edit: Jävligt kul skämt iaf, det måste man prova någon gång!!

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg