Snacka om att man blir sugen

Mirran skrev:
Rosor och smycken är dom bästa presenterna man kan få som kvinna :)
näe, då ere väl roligare med en blomma som står sig? Rosor dör ju lixom nästan på en gång :gnissla
Har önskat mig ett specifikt smycke i 3 år nu.. det går sådär..

Så ibland önskar jag mig service å sånt på bil å hoj, då verkar det gå lättare :hihi

TinaTjejen skrev:
näe, då ere väl roligare med en blomma som står sig? Rosor dör ju lixom nästan på en gång :gnissla

Så ibland önskar jag mig service å sånt på bil å hoj, då verkar det gå lättare :hihi
Jag köpte ett svindyrt smycke till en mycket speciellt person, det gick sådär bra efter det. Fast det kanske berodde på andra orsaker, vad vet jag?
Det är iofs kul överlag att ge bort grejer. :)

Fast ett chokladogram skulle jag då rakt inte vilja ha själv. Däremot ett glassogram. :drool

Mirran skrev:
Rosor och smycken är dom bästa presenterna man kan få som kvinna :)

HAHA!

Säg det till min sambo! Hon vill absolut inte ha några smycken av mig då hon är så fruktansvärt rädd för att tappa bort dom. Förlovningsringen kommer hon att bära i ett halsband. :rolleyes: :hihi

M.G.F skrev:
HAHA!

Säg det till min sambo! Hon vill absolut inte ha några smycken av mig då hon är så fruktansvärt rädd för att tappa bort dom. Förlovningsringen kommer hon att bära i ett halsband. :rolleyes: :hihi
Har tappat bort fyra par örhängen jag fått av gubben :( så han är nog rätt trött på att köpa smycken till mig..

TinaTjejen skrev:

Hm, kanske ska man önska sig plastrosor då :hihi

Mirran skrev:
Har tappat bort fyra par örhängen jag fått av gubben :( så han är nog rätt trött på att köpa smycken till mig..

Försäkra dina smycken. Jag har alla mina försäkrade, kostar väl 70:- om året eller så. Värt ifall man nu skulle tappa grejerna.

Bikerbitch skrev:
Ja jo. Så långt är jag med. Men sen då. Vad ska det vara för något man skickar iväg?

Tja.. Man kan ju alltid skicka ett par trosor å en lapp med: Det riktiga paketet väntar på dig hemma din stügging..

Eller.....

En närbild på hönan och en lapp med:Hönssoppa till middag!

Nyheter
Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8