Snacka om allt!!!!

Ryktet säger att Kaliz kollar in svarta R1or på blocket.se...
(kommer det en Kaliz på två hjul nästa sommar ändå!?... :))
Bevakar ett och annat, mera än så säger jag inte!!! :tungan

Kaliz kommer aldrig få tag i en svart R1:a. Han bara ger överjävliga skambud. Ingen kommer sälja till honom! :fakta
Förr eller senare nappar någon på kroken. :brynad

//KaliZ

Bevakar ett och annat, mera än så säger jag inte!!! :tungan

Förr eller senare nappar någon på kroken. :brynad

//KaliZ

Kul att du ska skaffa hoj igen. Letar själv efter en gathoj till nästa år.
Tror jag såg din gamla hoj ute på annons för ett tag sedan. Kan inte finnas många röda
954 med hantagsvärmare :)

EY!!!! Guess what?! KaliZ har fått tag på en hoj igen!!! Efter två års letande och 150mil senare så bara stod den där!!!! Grattis till mig!!! Vi ses till våren! :banana:banana:banana:banana:banana

//KaliZ

EY!!!! Guess what?! KaliZ har fått tag på en hoj igen!!! Efter två års letande och 150mil senare så bara stod den där!!!! Grattis till mig!!! Vi ses till våren! :banana:banana:banana:banana:banana

//KaliZ

Grattis!!... MEN... vadå våren? Här sitter du med en hoj som kom med grusdäck... och du ska vänta till våren?
Du kan väl ut o sladda lite nu och snart är det väl dags för is-åka också?

Det är en lekmaskin, ingen utställningshoj som bara körs när solen gått i moln och det är 22,6grader under juni månad :D

Grattis!!... MEN... vadå våren? Här sitter du med en hoj som kom med grusdäck... och du ska vänta till våren?
Du kan väl ut o sladda lite nu och snart är det väl dags för is-åka också?

Det är en lekmaskin, ingen utställningshoj som bara körs när solen gått i moln och det är 22,6grader under juni månad :D

Måste styra upp förvaringen lite bättre och serva igenom hojen. Hinner/orkar inte ta tag i det just nu, utan tar det i vinter helt enkelt. När väl det är gjort, så kanske det blir lite snö-plöjande. Just ja!!! Handtagsvärme måste jag ju köpa. Undrar om den orkar dra runt det... :hihi

Nu tog jag med tag i mitt liv och skaffade gathoj :yoparty
Hantagsvärmare skulle jag behövt när jag provkörde idag. Lite småkyligt var det allt.
Vi synes till våren.

Nu tog jag med tag i mitt liv och skaffade gathoj :yoparty
Hantagsvärmare skulle jag behövt när jag provkörde idag. Lite småkyligt var det allt.
Vi synes till våren.

Men lägg av!! Sådär skriver man inte utan att lägga upp bilder!!! Seså upp med dem! :7peta
Grattis förresten!!! :banana

//KaliZ

Jag är känd för att ha välputsade grejor :rodnar

Men den verkar vara i bra bruks skick i alla fall. Du kan ju bara kasta på andra däck och ut och köra.
Det är ju inte ens minusgrader ute.

Någon som börjat planera 2013-års bandagar ännu då?
... eller kanske köpt en ny fräsig maskin...

Någon som börjat planera 2013-års bandagar ännu då?
... eller kanske köpt en ny fräsig maskin...

Bandagar hoppas jag hinna med en del under nästa år. Bor ju nära jobbet nu så kan lasta hoj i Vanen på morgonen och sticka direkt efter jobbet. Ska investera i lite Kinakåpor med så man har råd att lägga hojen. :crash

Sen hade jag tänkt att köra någon SMC kurs och på torpet med Fiver (om de drar igång kvällskörningarna nästa år dvs).

Wiiiee, SH: dödaste forum.. Själv har man gjort en KaliZ och sålt hojen, kan bli förlagan trogen så ny hoj kommer nog/ev om några år... kanske.....;)

Wiiiee, SH: dödaste forum.. Själv har man gjort en KaliZ och sålt hojen, kan bli förlagan trogen så ny hoj kommer nog/ev om några år... kanske.....;)

Du har MAX 2 år på dig att skaffa en ny!!! Bered dig på att må fruktansvärt dåligt undertiden dessutom! :3freak

/KaliZ

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...