Snacka om allt!!!!

Ja eftersom ingen annan spammat här på länge, så kan jag väl nämna att jag köpte lite möbler nu iaf! :rolleyes:

Senså undrar jag om det är någon som känner någon som känner någon som jobbar på MIO som kan fixa lite rabatt på en grej???? :Bugar

//KaliZ

Edit: Behöver även tips på var man kan få tag i en limträskiva i ek.. samt rundstav i ek till ett hyffsat pris. Det är ingen av er som är snickare..eller känner någon som känner någon.. som kände någon som gick fel som kan ge bra pris på lite trämaterial??? :rolleyes:

Last edited:
Ja eftersom ingen annan spammat här på länge, så kan jag väl nämna att jag köpte lite möbler nu iaf! :rolleyes:

Senså undrar jag om det är någon som känner någon som känner någon som jobbar på MIO som kan fixa lite rabatt på en grej???? :Bugar

//KaliZ

Edit: Behöver även tips på var man kan få tag i en limträskiva i ek.. samt rundstav i ek till ett hyffsat pris. Det är ingen av er som är snickare..eller känner någon som känner någon.. som kände någon som gick fel som kan ge bra pris på lite trämaterial??? :rolleyes:

http://www.ess-enn.se/index.asp

de gör limträskivor..vet inte om de har ek...men ring för jag vet de har 2sorterings försäljning..lycka till med snickrandet...

Gott Nytt År!!:)

Jaja då fattar jag, men när börjar det nya då?

Då är det nytt år nu då?

Klockan är ju över 12 nu ju:confused:

Uhm. Det kanske är en liten muterad glad mygga som har blivit trampad på av en tupp.

jag tror det är en flodhäst!

Ja vet inte vad det är, men det är nog Wizzan det med ;)

Fekk..idag handlade jag sjuuukt mkt mat!!! Någon som tillagar det åt mig??? :va :tuttar

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman