Snacka om allt!!!!

... på en uppvisning? Självklart! :D
Bara att haka på, du har väl fått lön föffan! ;) :banana
Sen kör vi onsdags-körning på det sen!

Lönen ska gå till annat... :D
Behöver kanske däck snart, har du några kvar??? :va
Fråga far din om jag ska ta med regnstället nästa gång... om han vill prova.
Har ett regnställ som passar till hanses skinnställ.. det är rött och svart.. super-snygga färger! :banana

Lönen ska gå till annat... :D
Behöver kanske däck snart, har du några kvar??? :va
Fråga far din om jag ska ta med regnstället nästa gång... om han vill prova.
Har ett regnställ som passar till hanses skinnställ.. det är rött och svart.. super-snygga färger! :banana
Jag vill se papper på dina utgifter, jag tror dig inte! :D
Anderstorp var tyvärr blött 97% av de 3 timmarna, men jag skrapade nog ihop en 20 varv! Sista 10min var det nästa torrt spår!

Japp jag har lite däck kvar...

Far säger att du kan ta med dig regnstället om du kör förbi! :tummenupp
Vi får ta o köra en runda snart.... Söndag?

Jag vill se papper på dina utgifter, jag tror dig inte! :D
Anderstorp var tyvärr blött 97% av de 3 timmarna, men jag skrapade nog ihop en 20 varv! Sista 10min var det nästa torrt spår!

Japp jag har lite däck kvar...

Far säger att du kan ta med dig regnstället om du kör förbi! :tummenupp
Vi får ta o köra en runda snart.... Söndag?

Får lämna söndagen öppen än så länge. Kommer vara iväg på bröllop på lördagen. Så statusen på kroppen på söndagen är ännu inte fastställd! :gnissla

Pippi, pippi!

Fan va dött det är här.......................................

Fan va dött det är här.......................................

Japp, jag vet i tusan var alla har tagit vägen. Trist som fanken i alla fall. Har inte kännt någon mening att ens dra igång ett våffelrace iår!! :mad:

Men vi får hitta på något någon dag... spela beachvolley och bada.. är ju hur bra väder som helst ute.. :gnissla

//KaliZ

Japp, jag vet i tusan var alla har tagit vägen. Trist som fanken i alla fall. Har inte kännt någon mening att ens dra igång ett våffelrace iår!! :mad:

Men vi får hitta på något någon dag... spela beachvolley och bada.. är ju hur bra väder som helst ute.. :gnissla

//KaliZ

Det beror kanske på vädret... lika bra att sälja hojen och köpa vattenskoooooter!

Lollan har iaf fått igång sin trajja nu..:)

Har inte kännt någon mening att ens dra igång ett våffelrace iår!! :mad:

Våfflor? Beachvolley? Jag är intresserad om det hittas på nåt! :)

Vem är det som har en mörkblå gixxer ståendes utanför lägenheter i ett visst område nära stan jag inte nämner. Står där om nätterna, nån ny här eller?

Vem är det som har en mörkblå gixxer ståendes utanför lägenheter i ett visst område nära stan jag inte nämner. Står där om nätterna, nån ny här eller?

Bor också där och har sett den på senaste tiden. Dock aldrig sett någon komma eller köra iväg med den. Tänkte "bara inte stödet sjunker genom asfalten nu när det är så j-klars varmt" Snygg lutningsvinkel har den dessutom... :gnissla

Bor också där och har sett den på senaste tiden. Dock aldrig sett någon komma eller köra iväg med den. Tänkte "bara inte stödet sjunker genom asfalten nu när det är så j-klars varmt" Snygg lutningsvinkel har den dessutom... :gnissla

Känns skönt att dom nog har lägre prioritet att sno min hojj i garaget när det står en ute på gatan:D Tack du som står där.

tadaa..

Bifogat

• P7030172.jpg
    P7030172.jpg
    245.5 KB · Visningar: 64
  • P6170163.jpg
    P6170163.jpg
    255.3 KB · Visningar: 71
Last edited:
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...