SNABBT! m MC uthyrningar i Sthlm!

Ledsen men det finns inga billiga mc-uthyrare !
Men kolla med bmw om du tycker en sådan hoj duger !

// TOK :fyllisar

27 år idag !

Ska ha den till bankrån i eftermiddag... :D

Nä, måste ha en till uppkörningen sörru!

Lite sent - Tulebilskola hyr ut sina övningsmc. Blir (skulle inte bli?) inte lika dyrt när du vurpar i serpentinbanan...

UltraMarine skrev:
Lite sent - Tulebilskola hyr ut sina övningsmc. Blir (skulle inte bli?) inte lika dyrt när du vurpar i serpentinbanan...

Ett varningens finger när det gäller deras uthyrning. Jag hyrde hoj för min uppkörning i höstas. Hojen visade sig inte ens vara trafikduglig enligt min uppkörningslärare så jag fick bege mig hem utan kk. :huvet Några pengar tillbaka från Tule var bara att glömma.

My1974 skrev:
Ett varningens finger när det gäller deras uthyrning. Jag hyrde hoj för min uppkörning i höstas. Hojen visade sig inte ens vara trafikduglig enligt min uppkörningslärare så jag fick bege mig hem utan kk. :huvet Några pengar tillbaka från Tule var bara att glömma.

Hmmm... :va Nu är det inte mitt jobb uttala mig i frågan, men var det HELA sanningen?
Tråkigt att inte uppkörningen gick vägen.

Min kompis fick sin trafikskolehoj underkänd när vi skulle köra upp. För dåliga däck sa han och min kompis fick snällt åka och byta hoj (både uppkörning och trafikskolan låg på Bromma flygfält).

Ett varningens finger när det gäller deras uthyrning. Jag hyrde hoj för min uppkörning i höstas. Hojen visade sig inte ens vara trafikduglig enligt min uppkörningslärare så jag fick bege mig hem utan kk. Några pengar tillbaka från Tule var bara att glömma.

Men allvarligt talat - det borde du ju påtalat när du hämtade och betalade hojjen eller???
Man måste ju kunna säkerhetskontrollen när man ska ta körkort så det finns ju ingen ursäkt att inte kolla...

*/ ?>
Nyheter
KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Back