Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vilket innebär att _båda_ ändar är stängda när man tar isär antar jag?XJR skrev:...Dubbelavstängande...
XJR skrev:Okidok, Här får du en fin bild på Art 21KBAW13MVX så länge![]()
Jag mailar lista under dagen, det är typ fem sidor med modeller att välja på, på just Serie 21KB alltså, förutom specialmodellerna då...
/XJR
Inte viktigt men man kan väl tänka sig att det betyder att de tål 35 bar med tryckstötar som är 4 ggr högre. Hursomhelst så räcker det ju med råfet marginal för vårt bruk.XJR skrev:...Max arbetstryck = 35bar "vid 4-faldig statisk säkerhet" vad det nu kan betyda... (kan kolla om det är viktigt)
Kamikaze kid skrev:Vill oxå ha!!!
Priser??? (Mella tummen och!)
Var kan man köpa dessa?
Jag/vi säljer i vilket fall allt i Rectus och TEMA:s sortiment, exempelvis serie 21KB (Dubbelavstängande, nominell dia 5mm) med Vitontätningar, ligger för koppling i mässing runt 100-150 spänn ex moms, och för Syrafast runt 400,-
Nippel ligger för mässing runt 80,- och syrafast runt 350,- priser beror lite på vilken typ av anslutning du vill ha, 1/4"-utv-gäng, 6mm slanganslutn, invändiga gänger osv osv, det finns en uppsjö...
sepahewe skrev:Läsa först???![]()
Jag citerar XJR:
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |