GSXR1100R skrev:Nån annan A-förare tex![]()
A förare är sällsynt på srw...av en anledning.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
GSXR1100R skrev:Nån annan A-förare tex![]()
Jaja sluta gnata nu, du är snabb men fattig, jag är långsam men rik.BrInK skrev:A förare är sällsynt på srw...av en anledning.....
Börjar synen svika på äldre dar?GSXR1100R skrev:Den 22/5 är det fullt i grön grupp samt 1 plats kvar i gul, Kass-mur får skynda sig eller så får han köra röd grupp![]()
Ojsan du är ute i god tidkaZmur skrev:Börjar synen svika på äldre dar?
Vi snackar den 22a JUNI
Du får inte skrämma upp mig sådär![]()
da-geez skrev:Passar på att lägga in två snabbfrågor till:
1. Hur dags börjar det?
da-geez skrev:2. Är det ok me slip-on?
Måste ju hinna spara ihop pengarGSXR1100R skrev:Ojsan du är ute i god tid![]()
da-geez skrev:Passar på att lägga in två snabbfrågor till:
....
Ähhh klipp dig å skaffa ett jåbb göbbeChrille skrev:Jag med:
1. Varför kollar man inte på Bike-Events hemsida INNAN man frågar?

kaZmur skrev:Är väldigt lockad av att köra på bana och funderar därför på att ta mig till knutstorp den 22e juni och köra med bike-events.
Nu till frågan.
Jag är osäker på vilken grupp jag ska välja.
Eftersom jag kör 125a och aldrig kört bana förr så verkar ju den gröna gruppen vara den mest lämpade.
Men jag är snabb (på gata) och har inga problem med höga kurvhastigheter, så jag är rädd att det rent av går för sakta eftersom man inte får(?) köra om "instruktören".
Jag är ju inte så sugen på att pröjsa 950kr för att ligga bakom någon "lärare" i pensionärtempo.
Så, om man är snabb på gata och inte vill bli hindrad från att köra sitt bästa, vilken grupp väljer jag?
Du har rätt inställning MikeMike the bike skrev:Men å andra sidan så är du säkert mycket snabbare än mig.
Lycka till, vi ses där.
/M
Tackar tackar!Mike the bike skrev:Svår fråga, jag själv levde i den hemska vaneföreställningen att då jag också var "snabb på gatan" så måste jag ju vara skitsnabb på bana för där finns ju inga mötande å tjälskott å skit.
Men ack va jag bedrog mig, nu är jag kanske inte sist längre men fan inte långt ifrån tyvärr.
Men däremot grön grupp ser ibland otroligt långsamt ut, tom jag hade nog kört om minst en eller 2 i alla fall.
Men som sagt det skall inte vara problem med att byta då de vill att det flyter för alla.
Men å andra sidan så är du säkert mycket snabbare än mig.
Lycka till, vi ses där.
/M
GSXR1100R skrev:Du har rätt inställning Mike![]()
Skönt att se flera med lite självdistans, bäst att ligga lågt annars får man RR mobben på sigkaZmur skrev:Tackar tackar!
En del av det lockelsen att dra till Knutstorp är för mig också att träffa lite av folket jag spenderar timmar varje dag med online
P.S Finns nog inte en chans att jag är snabbare än dig Mike
Du, ligga lågt?!?! Din kulmage och dina taxben syns ju i varenda jäkla tråd överallt! RR-mobben ligger på dig hela tiden, men du verkar inte märka nåt!GSXR1100R skrev:Skönt att se flera med lite självdistans, bäst att ligga lågt annars får man RR mobben på sig![]()

GSXR1100R skrev:Skönt att se flera med lite självdistans, bäst att ligga lågt annars får man RR mobben på sig![]()
Du får sova i trädgården om du inte är snäll gubbjävel (Relax är faktiskt äldre & tjockare än mig, dessutom långsammare).Relapse skrev:Du, ligga lågt?!?! Din kulmage och dina taxben syns ju i varenda jäkla tråd överallt! RR-mobben ligger på dig hela tiden, men du verkar inte märka nåt!![]()
![]()
![]()
GSXR1100R skrev:Du får sova i trädgården om du inte är snäll gubbjävel (Relax är faktiskt äldre & tjockare än mig, dessutom långsammare).

GSXR1100R skrev:Skönt att se flera med lite självdistans, bäst att ligga lågt annars får man RR mobben på sig![]()
kaZmur skrev:Chrille verkar lite läskig...![]()
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |