Snabbare Sporthoj?

Scinner

Ny medlem
Gick med
24 Feb 2008
Hoj
Blade -98
Funderade lite på att nu när SH ägs av Motorrad (som jag har fattat det, rätta mig om jag har fel) så borde det väl inte vara omöjligt att "snabba upp" SH en aning. Ja menar det finns andra forum med 10x så mycke trafik varje dag och som dessutom är 10x större men ändå 10x snabbare. Visst de flyter väl på hyffsat oftast men ibland blir man fan mörkrädd asså.

Åsikter?

vilka andra forum finns det? :D Tycker också att det tar lång tid innan man får svar här. :P

Nu kommer Swdie snart och skriver att SH inte alls ägs av Motorrad utan av Hjemmet Mortensen.

Nu kommer Swdie snart och skriver att SH inte alls ägs av Motorrad utan av Hjemmet Mortensen.

Jaha det va så det var. Men Hjemmet äger väl eller distruberar iaf Motorrad. I vilket fall så finns det väl ett företag bakom SH nu?

EDIT: Nu sitter jag och pratar i telefon och skriver/läser samtidigt, du skriver ju att Hjemmet äger SH. Mao så är det ett företag bakom och det är det jag är ute efter. Eftersom SH inte längre är privatägt borde det finnas lite pengar att avsätta för att snabba upp SH något.

Last edited:
Jaha det va så det var. Men Hjemmet äger väl eller distruberar iaf Motorrad. I vilket fall så finns det väl ett företag bakom SH nu?

EDIT: Nu sitter jag och pratar i telefon och skriver/läser samtidigt, du skriver ju att Hjemmet äger SH. Mao så är det ett företag bakom och det är det jag är ute efter. Eftersom SH inte längre är privatägt borde det finnas lite pengar att avsätta för att snabba upp SH något.

Inte så länge det är ett gratisforum. Men jag håller med om att det är segt allt som oftast.

Då får vi väl skynda upp den själva? Men som sagt, vilka andra forum finns det, kom inte och säg www.bike.se , för den är inget att ha. Om möjligt ännu segare.

Inte så länge det är ett gratisforum. Men jag håller med om att det är segt allt som oftast.

Gratis forum? Ta en titt på alla annonser som i snitt bringar in dryga 4000kr i månaden så kan vi nog inte skylla på ekonomin för oförmågan att "snabba upp" detta forum.

Måste bara klargöra att jag INTE menar att det finns andra större HOJ forum, jag menar bara att det finns större, snabbare forum generellt. Jag har ej för avsikt att lämna SH för jag tycker att det är ett över lag bra forum även om vissa saker kunde varit bättre men så är det överallt på nätet. SH är bra! Men kunde varit något snabbare som sagt. Och som föregående talare säger så måste forumet inbringa en del intäkter via reklamen som finns på sidan.

Vaför har de vanliga nördarna adminbefogenheter fortfarande om inte svidi äger detta?

SHfesterna förlorar sin betydelse nu på nåt sätt :p

*/ ?>
Nyheter
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot De flesta nav...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing