Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bejiooorn skrev:Your score of 86 has made it to our Hall of Fame !!!![]()
Skalman skrev:110...
Tias skrev:CONGRATULATIONS!!!
Your score of 86 has made it to our Hall of Fame !!!
![]()
McFille skrev:Fick 106 första gången...bara eeenn gång till....![]()
FolkE skrev:sicket jobbigt spel.. 82 skrapade jag ihop
nissegrill skrev:74 blev det för min del..level 8 tror jag...vart lite väl långa och knepiga ord på slutet...
Hmm, höga poäng.. Varför finns ingen av er med på topplistan då?Gilgo skrev:95.... fan va stressande. Man missar ju bara för att man blir stressad.
Gilgo skrev:95.... fan va stressande. Man missar ju bara för att man blir stressad.
berggren_martin skrev:Hmm, höga poäng.. Varför finns ingen av er med på topplistan då?![]()
berggren_martin skrev:Hmm, höga poäng.. Varför finns ingen av er med på topplistan då?![]()
Ok...Skalman skrev:Nu har jag reggat mig bara för att få tyst på digFast tänkte ett steg längre och angav inte sporthoj.com som favorit, för att undvika eventuell spam och skit.
berggren_martin skrev:Ok...![]()
Skulle bara se så ni inte drev med mig, alla verkade va så ruskigt snabba. Själv måste jag titta på tangentbordet hela tiden för att se vart bokstäverna är.
Skalman skrev:16:e plats med 117
Jag är med på topplistan....106 p, MCFille...kolla igen...berggren_martin skrev:Hmm, höga poäng.. Varför finns ingen av er med på topplistan då?![]()
McFille skrev:Jag är med på topplistan....106 p, MCFille...kolla igen...![]()
Skulle det inte kunna vara fusk då? Om man lyckas att rent maskinellt mata igenom alfabetets 26 bokstäver fem gånger per sekund, så skulle ett 10 bokstäver långt ord ta 2 sekunder att fixa... Koppla det till ett program som automatiskt reloadar efter en given tid (high score-listan uppdateras ju automatiskt om man slår sitt gamla rekord).chox skrev:106 är visserligen bra, själv fick jag 82. Men vad är det för människa som (enligt highscorelistan) fixar 247?! Lär ju vara Rainman...
Skalman skrev:106......![]()
![]()
![]()
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |