Snabba på att skriva? (spel)

• Thread starter Thread starter mb
  • Start date Start date
Bejiooorn skrev:
Your score of 86 has made it to our Hall of Fame !!! :va
Skalman skrev:
Tias skrev:
CONGRATULATIONS!!!
Your score of 86 has made it to our Hall of Fame !!!
:tuttar
McFille skrev:
Fick 106 första gången...bara eeenn gång till.... :gnissla
FolkE skrev:
sicket jobbigt spel.. 82 skrapade jag ihop
nissegrill skrev:
74 blev det för min del..level 8 tror jag...vart lite väl långa och knepiga ord på slutet...
Gilgo skrev:
95.... fan va stressande. Man missar ju bara för att man blir stressad.
Hmm, höga poäng.. Varför finns ingen av er med på topplistan då? :rolleyes:

Gilgo skrev:
95.... fan va stressande. Man missar ju bara för att man blir stressad.

quarrantine på vid 110+ poäng gick lite väl snabbt, sen när orden går så fort att det blir svårt att läsa. Nä, fatta först inte att man hade flera liv så slutade på första, men ska göra nytt försök med alla liven. Ska klura ut var man skriver sitt namn till hall of fame också.

berggren_martin skrev:

Därför att jag inte hade någon lust att registrera mig med namn, e-postadress och allt annat de ville ha.

berggren_martin skrev:

Nu har jag reggat mig bara för att få tyst på dig :D Fast tänkte ett steg längre och angav inte sporthoj.com som favorit, för att undvika eventuell spam och skit.

Skalman skrev:
Nu har jag reggat mig bara för att få tyst på dig :D Fast tänkte ett steg längre och angav inte sporthoj.com som favorit, för att undvika eventuell spam och skit.
Ok... :tungan

Skulle bara se så ni inte drev med mig, alla verkade va så ruskigt snabba. Själv måste jag titta på tangentbordet hela tiden för att se vart bokstäverna är.

berggren_martin skrev:
Ok... :tungan

Skulle bara se så ni inte drev med mig, alla verkade va så ruskigt snabba. Själv måste jag titta på tangentbordet hela tiden för att se vart bokstäverna är.

16:e plats med 117

106 är visserligen bra, själv fick jag 82. Men vad är det för människa som (enligt highscorelistan) fixar 247?! Lär ju vara Rainman...

chox skrev:
106 är visserligen bra, själv fick jag 82. Men vad är det för människa som (enligt highscorelistan) fixar 247?! Lär ju vara Rainman...
Skulle det inte kunna vara fusk då? Om man lyckas att rent maskinellt mata igenom alfabetets 26 bokstäver fem gånger per sekund, så skulle ett 10 bokstäver långt ord ta 2 sekunder att fixa... Koppla det till ett program som automatiskt reloadar efter en given tid (high score-listan uppdateras ju automatiskt om man slår sitt gamla rekord).

Fast å andra sidan, varför skulle folk lägga ner så mkt energi för att komma högt på den där listan :va :1pajas

Fan omöjligt komma över 120 med så lite sömn som jag har, imorn med lite kaffe, mat och sömn lär det spräckas rekord hehe, snacka om att ha lite att göra.

Nyheter
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande