snabb gräsklippare

Men jösses pelle gurka, vad i helvete vad den gick!:D

Glöm inte att montera en turbo också ;)

:tummenupp :hihi

Jag hade velat bygga något som går långsamt, "bara för att":3freak
Svetsa ihop en ram, på med 4 hjul (har 16st till Volvon), fixa simpel styrning med ratt, någon slags bakaxel med ett stort drev på, ett bilsäte, och sen valfri motor på det, gärna runt 5-10 hk:hihi :3freak

:tummenupp :hihi

Jag hade velat bygga något som går långsamt, "bara för att":3freak
Svetsa ihop en ram, på med 4 hjul (har 16st till Volvon), fixa simpel styrning med ratt, någon slags bakaxel med ett stort drev på, ett bilsäte, och sen valfri motor på det, gärna runt 5-10 hk:hihi :3freak

Det gjorde vi på en motorgård när jag var i er ålder. Två rektangulara rostiga fyrkantsbalkar som ram, en stumt fastsvetsad framvagn med rattstång från en folka, amazon bakaxel med en funkerade trumbroms och en gammal trepetad raksexa från en skrotad Opel Admiral. Man satt på en planka och körde och gasade med en vajer. Slutade med polisjakt och alla barn sprang åt varsitt håll :gnissla

Det gjorde vi på en motorgård när jag var i er ålder. Två rektangulara rostiga fyrkantsbalkar som ram, en stumt fastsvetsad framvagn med rattstång från en folka, amazon bakaxel med en funkerade trumbroms och en gammal trepetad raksexa från en skrotad Opel Admiral. Man satt på en planka och körde och gasade med en vajer. Slutade med polisjakt och alla barn sprang åt varsitt håll :gnissla

:yoparty :yoparty :yoparty

Jag snackar budget, men inte riktigt så "billigt" :hihi :gnissla

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back