IronMike
Guest
Verkar som om att alla i dessa småhålor kommer igenom med vad fan som helst.
Stockholm, småhåla
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Verkar som om att alla i dessa småhålor kommer igenom med vad fan som helst.
Det verkar vara lite lotteri.. Men ironiskt egentligen, för vid Rissne så stog folk å satte fast reflexer runt husknuten innan bes, å satte in db killers. Sen besiktiga dom, å runt knuten så stanna dom å plocka av allt krims krams å åkte vidareGratti Iron Mike! Solen lös uppenbarligen när du besiktigade!
Visst är det skillnad på vem som besiktigar och framför allt vilket fordon man kommer dit med. Min kusin besiktigade sim traja chopper i går. De hade sett att han skulle komma och trots att det var många på kö vinkade de in honom en halvtimme tidigare och kivades om vem som skulle besiktiga den. Regskylten hade han gaffat fast på sissyn tillsammans med lampan och avsaknaden av skyltbelysning kommenterade de bara med att "du vet att du ska ha en sådan va?" Men så sken solen då också...

den gick igenom![]()
fattar inte hur, för ljuset va felinställt också, å regskylten höll på att ramla av med min hemmagjorda dubbelhäftande tejp av eltejp..
Det verkar vara lite lotteri.. Men ironiskt egentligen, för vid Rissne så stog folk å satte fast reflexer runt husknuten innan bes, å satte in db killers. Sen besiktiga dom, å runt knuten så stanna dom å plocka av allt krims krams å åkte vidare![]()
Jag sade ju det, du kommer att ha en jefla tur!![]()
He he om du kollar riktigt noga så kan du se spår av ståull i diket!!![]()
den gick igenom![]()
fattar inte hur, för ljuset va felinställt också, å regskylten höll på att ramla av med min hemmagjorda dubbelhäftande tejp av eltejp..
bes gubben: "de där fixar du hemma eller hur!"
jag: absolut, tack å hej
(dom mätte inte ens ljudet, å den låter rätt mkt=) men självklart ska jag åtgärda lampan etc, man vill ju ändå synas)
![]()
|
|
MC-Mässan närmar sig!
På årets stora motorcykelmä... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |