Tur eller inte, det höll iaf. Då var det iofs bara en skruv i däcket som hade satt sig på ena sidan och det höll hur fint som helst.
Men jag trotsade er idag och körde i en stor reserv-hjul-på-burk
Det funkade skitbra i ett par timmar, nu ikväll var det lite mindre luft men jag körde ändå bara på 0,5 ute på isen. Så imorrn blir det bara till att pumpa upp däcket litegrann och sedan ta med en extra burk.
Och nej, det fanns för det första ingen tid för att göra det utan maskiner mm då jag ville hinna köra mer än en timme (det var knappt så jag hann det innan det mörknade) och slita utan maskin på golvet vill jag inte göra.
Så jag byter slang på måndag istället, då kan jag passa på att byta en av ekrarna som är av också.
För övrigt så var det skitkul att köra på isen

Lite läskigt bara att få släpp på framhjulet när man la ner i runt 70-80 då det var oplogat. Lite drivor med snö som var läskiga att köra men jag la bara omkull EN ENDA GÅNG och det var för att jag tappade sadeln mitt i ett nerlägg

Inte bara sadeln som lossnade dock, hela bakskärmen slet sig och skickade iväg sadeln och då det var ett brant nerlägg så hade jag ingen tyngd på den och jag la mig. Då nu vet jag att jag glömde skruva fast det iaf....