Edvinsjolund
Ärkemongo
Oh yeah!
Numera med småkrokig framvagn, repiga kåpor och en fransad 2000:- variatorrem.
Den har ju snart gått 25 mil så man får ju räkna med lite slitage!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Oh yeah!
Numera med småkrokig framvagn, repiga kåpor och en fransad 2000:- variatorrem.
Den har ju snart gått 25 mil så man får ju räkna med lite slitage!![]()
Glöm för fan inte att sköta om era sekundärvariatorer och tillhörande lager emellanåt.
Ta isär och gör rent och smörj upp.
Annars gåre såhär:
View attachment 350843
nu har jag gått igenom hela youtube och inte en enda crossfire som åker på rullen.
jag fatta då misstanke och wikipedia sökte. de stog såhär.
the crossfire is a so called touring snowmobile, not for playing.
from the beginning it always did the so called "catwalk" so de engineers hade to build the boogie al over
again,, they failed once again and the snowmobile went the other direction, it could,nt do anything.
they hade no more money and they sold it anyway and called it a fast touring machine.
Vad är det för maskin du har?
Samma årsmodell som min, vet naturligtvis inte om han har samma matta eller gjort nånting annat, men bara 4" snö är ju inte mycket. Har släppt balataremmarna från mellanläge till lösaste nu.
På amerikanska forum snackade dom om coupling blocks men det var till en äldre Crossfire. Skidorna måste UPP!!!
En RX1 Mountain -03
http://snowmobile.se/index.php/forum Gå in på Yamahadelen å Nytro 1970 mil. Jag är impad å avundsjuk.
Gå in var?
Åhhh åker tbx till Arjeplog på måndag efter julfirandet i gröna småland! och har hört att det ska vara 1meter där uppe nu!
Jag är så sjukt taggad![]()
Där i fjällen har man varit och snurrat.
Baksia Akkelis brukar vara rätt skojjsigt.
Edit:
hunnratjufemma och arjeplog.
BSTare?
Smidigast är nog om du tar kontakt med någon utbildare:Hur tar man smidigast skotterkort i stockholm?
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |