Snöskoter i Gävle City

Jäkligt skön film med snöskotern, fast var e snön? :D
Gav mig ett skön flin!

måste gått åt en del larvband eller vad man kan kalla det på en sådan frän maskin. gillar bredstället med gnistregn över refug bäst :)

petter skrev:
måste gått åt en del larvband eller vad man kan kalla det på en sådan frän maskin. gillar bredstället med gnistregn över refug bäst :)

Tja, matta kan man nog kalla det :1pajas

Helt sjukt, 2151 nerladdningar på 22 timmar och det bara rasar på! Man kanske ska köpa sig en skoter igen så man får lite respect :bow

där de brann... till höger liiiiite längre upp brukar den berömda julbocken stå..... :squid

NoicE skrev:
Kan vi lägga en gemensam burn där på onsdag eller?

klar vi kan... fast de står ingen bock där då.. om ingen av er ställer upp :rolleyes:
annars så vet ja vart den står uppställd... utan "kläder" dock... men ett foto med bocken naken e väl inte fel :fakta

hmmm

var nog bland det härligast jag sett...*asg* Lär nog skaffa skoter istället för hojj nu..... :rock

Sjysst film må jag säg...hahaha

ambulans skrev:
klar vi kan... fast de står ingen bock där då.. om ingen av er ställer upp :rolleyes:
annars så vet ja vart den står uppställd... utan "kläder" dock... men ett foto med bocken naken e väl inte fel :fakta

Kan vara hett, kan vara hett... :tummenupp

Nä fy fan, jag trodde jag sett det mesta ändå! Hahaa, jävla rulle. :p

Gillar särskilt reaktionen på den oförberedda(?) motorcyklisten som blir omkörd vid ett rödljus. :tummenupp

Gustav1 skrev:
Nä fy fan, jag trodde jag sett det mesta ändå! Hahaa, jävla rulle. :p

Gillar särskilt reaktionen på den oförberedda(?) motorcyklisten som blir omkörd vid ett rödljus. :tummenupp

Reaktion?

Ja, jag tycker det ser ut som att han reagerar ungefär som vem som helst hade gjort om man blir omkörd av en snöskoter på torr asfalt. :crash

Gustav1 skrev:
Ja, jag tycker det ser ut som att han reagerar ungefär som vem som helst hade gjort om man blir omkörd av en snöskoter på torr asfalt. :crash

Ok? Du inser att han står ute i halva korsningen när skotern kommer och att båda kör mot rött? Inte vet jag hur du gör när du blir omkörd av skotrar men tycker du det är normalt så :tummenupp

Rigge skrev:
Ok? Du inser att han står ute i halva korsningen när skotern kommer och att båda kör mot rött? Inte vet jag hur du gör när du blir omkörd av skotrar men tycker du det är normalt så :tummenupp

Fast jag kan ha sett fel också, först tyckte jag det såg ut som att han vände sig om och höll på att stirra ögonen ur sig.

Jäjä, nästa etapp Stockholm-Uppsala kanske? :1pajas

Cooolt med snöskoter
Hur är det med regler?
var får man köra?
krävs det en skoterled? lär ju inte finnas många runt uppsala
måste man ha skoterkort?

Ytterligare en fånig ungjävelfilm med äcklig metallmusik som ni inte lär ha pröjsat för. WHhhooooa kolla mig jag skiter i Jävle. OOOoaaaaawwwwhhhoooooo

MAIDEn OOOoaaaawwhhoooooooaooao :rock :rock :rock :rock :rock

Lägg ner

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP