Video Snöskoter gamla stan

...en av världens bästa skoteråkare...

??? Han är väl bara bäst i freestyle? Därifrån till att man är bland världens bästa är ganska långt. Kanske och rent av troligt är han bra på att köra men skulle han i skotercross kvala in till ett VM? Eller ens ett SM?

Nu har han i alla fall föga förvånande blivit ett polisjobb. http://www.expressen.se/nyheter/skoterforaren-anmals-efter-vansinnesfarden/Hoppas han har förstånd att neka och skylla på Molgan samt att tidningarna haft fel om att det var han.

dalmasar kan dom! fler borde göra som bodin och göra de bästa av situationen å ha lite kul.
till stockholmare som inte kan köra bil i 1dm snö och klagar på andra som tar sig fram fint med tex. skoter så kan man ju säga friktionsdäck, snö, 70km/h och 90°sväng klart som fan ni ligger i diket!! :D

Jag hade kunnat tänka mig att medlemmar ur Naturskyddsföreningen eller någon annan stackare i innerstaden skulle polisanmäla honom. Jag hade också kunnat tänka mig att någon journalist ur skymningspressen polisanmäler "vansinnesfärden" (som de själva kallar tilltaget). Men att polisen själva anmäler detta var en överraskning. Har inte polismyndigheten i hufvudstaden aningens liiite viktigare saker att syssla med...? Ett antal icke uppklarade mord...? Försvinnanden...? Det tiotal misshandlar som inträffade på tunnelbanestationer bara igår...? Det trettiotal fruar som blev misshandlade av sina äkta män bara igår...? Bevakningen kring Nobelfesten...? Eller att bara bistå med hjälp i trafiken i "vinterkaoset"...?

Nej, starkt jobbat polisen...! Ni stärker verkligen er respekt...

Lite kul, lite olagligt, lite farligt, lite dumt, men mest av allt lite kul.:D

"Vansinnesfärd"? Synonymt med vansinne är tokeri, men det låter inte hemskt att ha i en rubrik.
"Tokerifärd". Den rackarns lilla pojkslyngeln.

En vild chansning, men jag tror att polisen skulle få lika mycket skit för att inte göra nåt alls som att starta ett ärende till det hela.

Jag skulle då inte bli förvånad om det hela läggs ner på grund av att identiteten på föraren inte går att styrka. Om nu Bodin nekar i förhör dvs.

.....vilket liv ni hade fört om han hade kört en fulldubbad cross istället? :)

??? Han är väl bara bäst i freestyle? Därifrån till att man är bland världens bästa är ganska långt. Kanske och rent av troligt är han bra på att köra men skulle han i skotercross kvala in till ett VM? Eller ens ett SM?

Förlåt att jag inte precisera mig angående vilken gren han tävlar i! Det jag ville poängtera var att han inte direkt är en nybörjare, men det verkade inte du förstå.
Har man tagit medalj i x-games så har man nog ganska bra koll.

K0SiK.jpg

ja ngn action var det ju inte tals om.. jag såg potentialen i idén, men fan vad det föll platt. bara det är värt en anmälan.

Jag hade kunnat tänka mig att medlemmar ur Naturskyddsföreningen eller någon annan stackare i innerstaden skulle polisanmäla honom. Jag hade också kunnat tänka mig att någon journalist ur skymningspressen polisanmäler "vansinnesfärden" (som de själva kallar tilltaget). Men att polisen själva anmäler detta var en överraskning. Har inte polismyndigheten i hufvudstaden aningens liiite viktigare saker att syssla med...? Ett antal icke uppklarade mord...? Försvinnanden...? Det tiotal misshandlar som inträffade på tunnelbanestationer bara igår...? Det trettiotal fruar som blev misshandlade av sina äkta män bara igår...? Bevakningen kring Nobelfesten...? Eller att bara bistå med hjälp i trafiken i "vinterkaoset"...?

Nej, starkt jobbat polisen...! Ni stärker verkligen er respekt...

Om man skulle försöka sammanfatta din åsikt. Alla poliser ska jobba med de allvarligaste brotten tills dessa är uppklarade. Därefter de näst allvarligaste osv. Först när de är uppklarade kan man exempelvis beivra ett brott som det vi ser nu på snöskotern? Hade varit rätt intressant när man ringer 112 och vill anmäla att man ser en barnmisshandel. "Näe, du vet, mordet på Gösta i Västerås 1993 har inte uppklarats än så du får vänta, 19 000 poliser jobbar stenhårt på det". :rofl

"Vansinnesfärd"? Jag tycker han tar det jävligt lugnt. Men allt är väl relativt...

Kanske anspelar på de snabbaste partierna? Ska man iväg till jobbet den tiden och kliver ut genom porten och framför snöskotern så kan det göra ont. Alltså på vanliga människor... sporthojare hade bara tittat argt på skotern så hade den tagit till lipen och lagt sig upp och ned :yoparty. Men vanliga människor kanske kan få en liten reva på jackan om man blir påkörd när det går som snabbast.

Och ja... det bor en hel del folk i de husen som det körs utanför.

Tycker hen hittat ganska så rätt nyans på sin pyjamas. Missen består i att den inte är flourescerande, kan ju inte lyckas med allt. Det är lågt av dig att håna hen för det. Medier som använder sin makt till att förringa folk på det sättet borde skämmas.
Usch.

"Anmäld för vårdslöshet i trafik" Var va det vårdslösa och var va trafiken?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT