Video Snöskoter gamla stan

Och det fanns tillstånd för denna körning med terrängfordon i tätbebyggt område?
Annars ser det rätt härligt ut, men kanske lite riskfyllt med tanke på ovetande medborgare i kvarteren.

Det var ju rätt mycket folk ute med tanke på att det var kl 5:00 på morgonen.

Jag tycker att det var en skitbra ide.
Och kul såg det oxå att vara. :)

Guuuud vad jag hatar ljudet från motorer med variatordrift, varför kan han inte hålla JÄMN gas och öka/minska, Eller är det bara av/på på dom där motorerna? :3freak

Blir onekligen intressant att se hur många fjollträskers som polisanmäler honom...

Vilken ligist! Att besudla de innersta delarna av den kungliga hufvudstaden med tvåtaktsskoter är occeptabelt!

:glömdet

Nå, jag ska inte döma någon för hårt. Kan ju trots allt vara första gången i världshistorien som en skoter varit i Mälardalen.

2009-steriksbron.jpg
Vilken ligist! Att besudla de innersta delarna av den kungliga hufvudstaden med tvåtaktsskoter är occeptabelt!

Nå, jag ska inte döma någon för hårt. Kan ju trots allt vara första gången i världshistorien som en skoter varit i Mälardalen.

Det är väl snarare monkey see monkey do: Det är ju så gott som en repris på GR.s tilltag för några år sedan.

Sorry, "SNÖSKOTER GAMLA STAN" was deleted at 11:46:40 Thu Dec 6, 2012.

Nån som har ett youtubeklipp istället? :D

Tycker att grejen var ganska kul och det var ju inte så att han blåste rakt ut i korsningar eller nåt..

Men det är synd att alla som gör den här typen av filmer både på hoj, skoter, bil eller vad det nu kan vara alltid lyckas framstå som så urbota korkade så fort de blir intervjuade.. alltid massa svar i stil med "..tänkte inte på det..?"

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT