http://www.sydsvenskan.se/varlden/article1482507/Penis-avskuren-vid-valdtaktsforsok.html
Det jag är nyfiken på är väl varför sånt här inte händer oftare. Det är ju trots allt en ganska känslig och utsatt kroppsdel som dessutom behövs rätt mycket när det ska våldtäktas, så varför ser man inte mer nyheter om hur kvinnor bitit/skurit av detta lilla maskformiga bihang vid våldtäkter och försök till våldtäkter?
En 40-årig trebarnsmor i Bangladesh skar av förövarens penis när hon utsattes för ett våldtäktsförsök söder om Dhaka i lördags. Hon tog penisen till polisen. Mannen ska ha trakasserat kvinnan i ett halvår.
Dhaka
En 40-årig trebarnsmor i Bangladesh skar av förövarens penis när hon utsattes för ett våldtäktsförsök i ett område söder om Dhaka i lördags.
– Hon virade sedan in penisen i en bit mjukplast och tog den till polisstationen i Jhalakathi som bevis, berättar polischefen Abul Khaer för AFP.
Förövaren vårdas på sjukhus och ska enligt Khaer gripas när hans tillstånd tillåter det. Mannen ska ha trakasserat kvinnan i ett halvår.
Det jag är nyfiken på är väl varför sånt här inte händer oftare. Det är ju trots allt en ganska känslig och utsatt kroppsdel som dessutom behövs rätt mycket när det ska våldtäktas, så varför ser man inte mer nyheter om hur kvinnor bitit/skurit av detta lilla maskformiga bihang vid våldtäkter och försök till våldtäkter?

Sen är det nog inte alla som har möjligheten att bitas där heller, jag misstänker att få kör 69'an som förspel i den situationen
)