Snöovädret --> jäävla bajssikt!

Tycker att dom som plogar har en tendens att ploga för säkerhets skull när kommer några cm men när de rör sig om dm ger dom fan it. :va

sen så borde dom slopa de där jävla saltet! de löser ingenting, bara snön! :gnissla

Men varenda villaägare i hela sverige skottar väl sin egen infart efter plogbilen... Du tog alltså taxi i stället för att göra ett ryck med snöskyffeln? Låter som du är lat...
Jag är i alla fall glad att dom plogar småvägarna nån gång emellanåt. Hur skulle det se ut om dom aldrig plogade småvägarna?

Nejmen.. det hade jag ingen aning om :rolleyes:
Som jag skrev i tidigare inlägg, fryst fast... Dvs, går fasen inte att skotta med vanlig skyffel. Jag ska på´t med spettet när jag kommer hem.
Ploga går väl an då och då, men att hyvla skiten, nej tack.

Taxi är ett mycket ypperligt alternativ om tid & ork ej finns att stå och jolla med snö tidigt på morgonen :D

Nejmen.. det hade jag ingen aning om :rolleyes:
Som jag skrev i tidigare inlägg, fryst fast... Dvs, går fasen inte att skotta med vanlig skyffel. Jag ska på´t med spettet när jag kommer hem.
Ploga går väl an då och då, men att hyvla skiten, nej tack.

Taxi är ett mycket ypperligt alternativ om tid & ork ej finns att stå och jolla med snö tidigt på morgonen :D

Du kan säkert pröjsa någon grann unge att se till att röja snön utanför dig varje morgon.

Latis :7peta

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...