Snön vräker ner i Skåne

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Nu j-r får det räcka med vinter, har dom vänt på kartan eller vad håller dom på med där uppe, det ska snöa i Norrland och i Skåne ska det regna :gnissla

Det lär dröja innan man kan ut å gasa med hojen :huvet
 
Jaaa ... va faen e det här???

Jag som tänkte ställa på i helgen .... :mad:


Hmmm .. får väl torrköra ute i garaget ett tag till ... :rolleyes:




:hej
 
GSXR1100R skrev:
Nu j-r får det räcka med vinter, har dom vänt på kartan eller vad håller dom på med där uppe, det ska snöa i Norrland och i Skåne ska det regna :gnissla

Det lär dröja innan man kan ut å gasa med hojen :huvet

Ja vad har du gjort för att jag ska förtjäna detta???
 
Där ser man...

Själv tänkte jag ta fram badshortsen, strandstolen och solglasögonen och dra till stranden för att lapa sol från en klarblå himmel :D
 
Äh, ni nere på slätten ska inte gnälla. Kom upp till mig i de höga, skånska bergen så får ni se på snö. Tur man har fyrhjulsdrift.
 
Bingo skrev:
Äh, ni nere på slätten ska inte gnälla. Kom upp till mig i de höga, skånska bergen så får ni se på snö. Tur man har fyrhjulsdrift.
Har du ringt fjällräddningen
 
Strålande solsken här i Jönköping. Bara snön kunde försvinna så...
 
De va ju fan va de skulle börja vräka ner igen! Nu får det fanemej va nog med det här tramset!
 
Bingo skrev:
Äh, ni nere på slätten ska inte gnälla. Kom upp till mig i de höga, skånska bergen så får ni se på snö. Tur man har fyrhjulsdrift.

Har bott uppe på Romeleåsen i 18 år, vet hur du har det!
 
Men det är fortfaraden kallt å jävligt, salt å blött å fan överallt...

GE MIG VÅR NU. Bitte.
 
GSXR1100R skrev:
Nu j-r får det räcka med vinter, har dom vänt på kartan eller vad håller dom på med där uppe, det ska snöa i Norrland och i Skåne ska det regna :gnissla

Det lär dröja innan man kan ut å gasa med hojen :huvet
Intresseklubben antecknar.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top