Snön försvinner, Dags att börja åka!

NisseNutz

Ny säsong, ny hoj!
Gick med
18 Aug 2006
Hoj
Trajja TT600 -00
Hej alla glada själar :)

Nu är det så att jag har införskaffat mig en sådan här motard för sisådär ett halvår sedan. Jag skulle mycket gärna vilja köra den lite innan man ger sig på uppkörningen.

Har bra tvåhjulsvana för min ålder, avverkade 1000mil med 125:an i sommar. Men eftersom min käre fader bara haft sitt körkort i 4 år så kan jag inte övningköra med honom.

Så jag undrar om det finns folk i närheten av södertälje som kanske kan tänka sig att övningsköra med mig.

Mvh Oskar

Äsh, skit i övningskörningen. Jag hade avverkat 150 meter på två hjul innan jag tog några körlektioner och till slut tog körkortet. Med din erfarenhet så kommer du ta kortet på en gång. Ta några snabblektioner på någon skola så kommer du se att allting kommer flyta på jättebra.

Äsh, skit i övningskörningen. Jag hade avverkat 150 meter på två hjul innan jag tog några körlektioner och till slut tog körkortet. Med din erfarenhet så kommer du ta kortet på en gång. Ta några snabblektioner på någon skola så kommer du se att allting kommer flyta på jättebra.

Det var just det, det enda jag behöver egentligen är att få klämma lite mer på den nya hojen. Har bara kört den fram och tillbaka utanför garaget för att visa polarna. Skulle vara skönt att ta en sväng igenom stan samt kanske åka ut till F18 och köra lite på banorna där.

Gjorde så med 125:an att jag körde på banorna på F18 när det inte var någon där. Men då kom snuten, shit tänkte jag :huvet

Men de sa bara att jag inte skulle köra ut på rakan för det skulle kalibrera någon laserpistol :) inga som helst synpunkter på att jag körde runt på konbanorna :tummenupp

Nyheter
Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Back