Snön avslöjar dig...

Blackadder

Professionell fegis
Gick med
4 Apr 2003
Ort
a
Hoj
a
Nån som känner sig träffad?
 

Bifogat

  • Snow Tracks.jpg
    Snow Tracks.jpg
    37.2 KB · Visningar: 431
Haha jag är bossen. Tycker det är skitkul att parkera, man ska ju ta det som en utmaning, kanske inte så svårt att köra rakt fram som på bilden. Men har polare som brukar åka flera hundra meter extra bara för att slippa fickparkera eller köra in mellan 2 bilar.

Och då menar jag inte mina blonda sekreterarpolare :rolleyes:
 
landen skrev:
Haha jag är bossen. Tycker det är skitkul att parkera, man ska ju ta det som en utmaning, kanske inte så svårt att köra rakt fram som på bilden. Men har polare som brukar åka flera hundra meter extra bara för att slippa fickparkera eller köra in mellan 2 bilar.

Och då menar jag inte mina blonda sekreterarpolare :rolleyes:

Jag tycker fickparkering e lätt!!! Tjejen blir lika impad varje gång.. :Bugar
Det e ju bara att veta var man har de olika hörnen på bilen, sen e det bara att ratta lite.. :tummenupp
 
Fickparkera e enkelt. Fast det verkar som många undviker det. Finns ofta bra fickor att ställa sig i. Även utanför bolaget på fredageftermiddagar...
 
lord skrev:
Jag tycker fickparkering e lätt!!! Tjejen blir lika impad varje gång.. :Bugar
Det e ju bara att veta var man har de olika hörnen på bilen, sen e det bara att ratta lite.. :tummenupp


Gör som jag...ha en skruttig bil så kan man låta vem som fickparkera med den för en törn till klarar den av utan problem :yoparty :banana
 
Nej, det roliga är att blondinen, trots att hon har flera meter tillgodo har behövt krångla och ratta hundra gånger för att komma rätt.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top