Snöjä*el!!

Kongo

Men gasa sa jag!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2014, Kawasaki Z 1000
Inte ens OS-guld i hockey kan få mig att acceptera att det just nu VRÄKER ner vitt skit från himmelen igen! :6surkart :6surkart :mad:

Var ute och startade upp igår kände solen värma och såg hur asfalten tittade fram, och nu....

Nä, Jag vill ha vår NU! Känns tyvärr som den blir sen iår...

Hela den kommande veckan verkar innehålla snöhelvete.

Det är väl bara inse, tyvärr, att vintern är lång.

Kongo skrev:
Inte ens OS-guld i hockey kan få mig att acceptera att det just nu VRÄKER ner vitt skit från himmelen igen! :6surkart :6surkart :mad:

Var ute och startade upp igår kände solen värma och såg hur asfalten tittade fram, och nu....

Nä, Jag vill ha vår NU! Känns tyvärr som den blir sen iår...

Hmm... Snöar det i Uppsala nu?
Här i Tierp var det ett jävla yrväder för nån timme sen. Det riktigt kräksnöade! :mad:
Har kommit flera cm snö under dan. Så nu är allt vitt igen.
Börjar bli liiiiite less på vintern nu. Igår va det juh så himla härligt väder. Sol och nån plusgrad.
Å så kommer det en massa snö igen... :4skrika

Skicka inte upp snön till Tierp! :D

// Lena

Jag tar snart en hoj å kör med släp till södra länken för lite vinterskoj...

Detta suger.................

Fifan :mad: :4skrika :huvet

Kleiv skrev:
Skaffa en snabb bil som du kan ut och rasta tills det blir mcväder :)
Har du vintermackor på porschen ? :tungan ..jag har det, men inte fan stillar det begäret :3freak

Upp med humöret....

Skotta fram en bit gräsmatta. Ut med en solstol, på med badbrallorna, ett par sjyssta solbrillor. Slå dig ner och verkligen inbilla dig att det är sååå varmt och skönt så känns det nästan som sommar....lite...kanske..?? Jaja, man bjuder grannarna på ett gott skratt ialla fall...;)

Håll ut... snart är det vår... :pannkyss

Din lyckliga :cdevil , här sitter man i västerbotten och väntar på att det ska börja snöa någon gång. Vi har 2-3 dm snö och isiga skoterleder, inte direkt det man vill ha när man ska köra snöskoter.

Här har man kostat på vinterpärlan 6000:- med bla. nya dämpare i boggien och så kommer det ingen snö :huvet

Nä jag vill full vinter till påsk sen får snön smälta fort som f.n för då ska nästa ögonsten fram :banana

LCF skrev:
Din lyckliga :cdevil , här sitter man i västerbotten och väntar på att det ska börja snöa någon gång. Vi har 2-3 dm snö och isiga skoterleder, inte direkt det man vill ha när man ska köra snöskoter.

Här har man kostat på vinterpärlan 6000:- med bla. nya dämpare i boggien och så kommer det ingen snö :huvet

Nä jag vill full vinter till påsk sen får snön smälta fort som f.n för då ska nästa ögonsten fram :banana
50cm nu i Kisa, ska komma 1-2 dec. ytterligare i veckan, fy fan :huvet

Jäkar va mycket snö det har kommit här i Tierp under helgen. Det yr, snöar och blåser som fan! :mad:
Och det verkar aldrig ta slut... Jag som längtat såååå mycket efter våren. Just nu känns den VÄLDIGT avlägsen. :3freak
Det är nästan så att man får julkänslor när man kollar ut juh... :tomten

// Lena som vill ha vår

Bifogat

• DSC00947.JPG
    DSC00947.JPG
    60.7 KB · Visningar: 63
  • DSC00950.JPG
    DSC00950.JPG
    72 KB · Visningar: 59
Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...