Snöbollskrig = våldsamt upplopp

Stavfelet skrev:
Hot & våld! Låter inte så kul, kul är det när människor fattar när det e dags att avbryta innan stämningen blir "hotfull"!

Låter mera som ett gäng fega krakar till lärare inte pallade ta tag i situationen.

blub skrev:
Låter mera som ett gäng fega krakar till lärare inte pallade ta tag i situationen.

Det vet man väl ändå ingenting om? Jag tycker inte lärare ska behöva utföra en massa uppgifter som de ändå inte har betalt för, det får polisen göra. Ska de jaga runt efter elever från andra skolor också?

Markus skrev:
Det vet man väl ändå ingenting om? Jag tycker inte lärare ska behöva utföra en massa uppgifter som de ändå inte har betalt för, det får polisen göra. Ska de jaga runt efter elever från andra skolor också?

Sant det hör ju inte till lärarnas uppgift att uppfostra eleverna.
Så polisen får göra det istället för det är ju vad de får betalt för.
:näsblod
äh jag är bara grinig idag.. lärarna kanske var utsatta för ett riktigt hot och gjorde rätt i att inkalla polisen.

Markus skrev:

Det är bl.a. denna attityd som gör att mobbningen fortsätter i skolan...

Är man lärare på en grundsakola kan man fan inte ha attidyden "ring polisen" vid minsta motgång.

Mer rättigheter till våra lärare!

De borde kastat tillbaka!!

Heder åt de som vågar vara lärare i skolan med tanke på dagens ungdommar! :arsele :tomten Där kom dagens ålderskrämpa från min sida.. AJ!

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back