Snö!

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Hoj
KTM 790 Duke
Det snöar ute!!!!!!!!!!!!!! :huvet :huvet
Faan..snart kommer väl :tomten med sin släde...

Måste sluta till 13 tiden.....vill ju ut å åka.......... :3freak

Tog tjejens sv650 (naken), snöade minilite när jag drog..men tänkte skiiiiiit i det jag vill åka hoj ju :kocko Men fyfan va kallt det va åka utan kåpor :3freak

=Drex= skrev:
Tog tjejens sv650 (naken), snöade minilite när jag drog..men tänkte skiiiiiit i det jag vill åka hoj ju :kocko Men fyfan va kallt det va åka utan kåpor :3freak

Fan va bortskämd man kan vara då :mad:

Fast det har trillat ner lite vitt äckel även här under förmiddagen. Helt harmlöst som tur är.

=Drex= skrev:
Ja förstår att det va kallt... har ingen sagt till dig att man inte ska köra naken?? :3freak

ps. här skiner solen och det är 13 grader i solen, pimplar coka cola med is och äter magnum strut :)

Miss_Orchidee skrev:
Ja förstår att det va kallt... har ingen sagt till dig att man inte ska köra naken?? :3freak

ps. här skiner solen och det är 13 grader i solen, pimplar coka cola med is och äter magnum strut :)

Heheh..åka runt naken å visa ribban vid rödljusen..blir man en Mcblottare då? :D

värre idag..klockan 5 när ma drog till kneget hade jag -2 på mätaren o frost o is på rutan....
det blev bilen idag...

satans jävla istid...

värre idag..klockan 5 när ma drog till kneget hade jag -2 på mätaren o frost o is på rutan....
det blev bilen idag...

*/ ?>
Nyheter
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot De flesta nav...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing