snö!!

humlan

Ny medlem
Gick med
1 Sep 2003
Hoj
CBR 600RR-07
vad är det här....tittade just ut och då snöar det för fullt :mad: :gråta .......det är ju ingen höjdare......hoppas bara att det inte ligger kvar......

humlan skrev:
jupp så är det.......har sett alldeles för mycket av den vita varan........tacka vet jag sommaren..

Nu är du så där negativ igen :7peta tänk vad kul det blir när du kan vara i samma stadie som i lördags :öl utan att riskera att det blir :squid dagen efter!!

ja det har du ju rätt i......men det kan bli rätt dyrt om jag ska hålla på med sånt hela vinter..........

skitskrajmc skrev:
Nu är du så där negativ igen :7peta tänk vad kul det blir när du kan vara i samma stadie som i lördags :öl utan att riskera att det blir :squid dagen efter!!

Ska det vara kallt nu, så får det fan blir RIKTIGT kallt så isen lägger sej snabbt!!! :fakta
På med dubbsulorna å ut på mälaren!! :squid

humlan skrev:
ja det har du ju rätt i......men det kan bli rätt dyrt om jag ska hålla på med sånt hela vinter..........

Definitivt billigare än att ha en MC påställd som det skall åkas omkring på :fakta

inte alls....man är ju tjej och har en gammal hoj då är det liksom billigare att ha den på hela året :fakta

Lion skrev:
Definitivt billigare än att ha en MC påställd som det skall åkas omkring på :fakta

humlan skrev:
inte alls....man är ju tjej och har en gammal hoj då är det liksom billigare att ha den på hela året :fakta

Jag tror att jag skriver över hojen på dig då så det kanske blir billigare :)

Lasse

humlan skrev:
right on, right on :tummenupp
Det finns ju fina dagar i både november och februari :rolleyes:
Nu vet jag vem jag ska ringa till då :7peta

du ska inte med på en längre tur då??... :7peta .........tat lungt bara...kan vara halt :mattias

Crille skrev:
Nu får det inte börja snöa för i morgon (Onsdag) tar jag ut lilla bettan på en åktur in till MBRacing för service så hon får ny och go olja samt filter så hon mår bra under vintermånaderna...

* * * * * * * * * * * snö.

Bil + is + lång bogserlina + StigaBob = ASKUL!!!!!!!

Åkte bob bakom bil på is för en massa år sen, det är skiiiiitkul när det går en 70-80 på rakorna om man kommer in en lång skön sväng =)

Vi åkte med ställ och hjälm,var helt perfekt, slog sig inte ett skit när man ramlade av =)

Jag har en gammal Nolan-hjälm vi kan åka i.

Funatic skrev:
Bil + is + lång bogserlina + StigaBob = ASKUL!!!!!!!

Åkte bob bakom bil på is för en massa år sen, det är skiiiiitkul när det går en 70-80 på rakorna om man kommer in en lång skön sväng =)

Vi åkte med ställ och hjälm,var helt perfekt, slog sig inte ett skit när man ramlade av =)

Jag har en gammal Nolan-hjälm vi kan åka i.

Kan inte mer än hålla med till fullo... finns inget roligare... :rock

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...