Snö???

mrtarget

Stenhård Mc
Gick med
8 Dec 2007
Hoj
Bk 1340 -08
Hur kan det vara möjligt med så mycket vit pulver när man behöver köra in motorcykeln, jaja fick ihop 1mil idag så det saknas bara 78 till första servicen.
Gott hoj väder till er alla där ute!! Ps. det snöade under hela turen, dessutom så sniglade polisen förbi när jag tankade :yoparty

Last edited:
Ja int va de nå varmt att köra idag, tummarna vart som istappar men man får vara glad att man är 6mil närmare första sevicen :tummenupp

Vem vill inte det?

Ja alla tycker vi olika, jad föredrar sommar och sol!

Jag förmodar att vår vän Wheels försöker narras!!!

Jag ska i allafall ut å köra båge efter att jag sovit några timmar efter jobbet i morgon bitti. Så typ strax efter lunch så gör jag vägarna i Umeå osäkra då jag kör in min Boxer!

/j

Ante din djävel!!!!!!!!!! :mad:
De ska ge fan i att använda min dator till så'nt här!

Men å andra sidan borde Wagge ha koll på vad jag egentligen tycker.

Vad är de här för påhopp:va
Jag har inte rört din dator
kolla upp lite fakta först:mad:

Vad är de här för påhopp:va
Jag har inte rört din dator
kolla upp lite fakta först:mad:

Det var ju precis vad jag gjorde! Så jag får be om ursäkt att du fick en släng av det du med.
Nu vet jag i alla fall vem som ska få sitt vid tillfälle. :fatta!

Vilket skönt vår väder, och flera motorcyklar har tinat fram. Finns hopp om en lång och skön sommar :tummenupp

Våååårrr Vrooooomm

Vilket skönt vår väder, och flera motorcyklar har tinat fram. Finns hopp om en lång och skön sommar :tummenupp

Vilken dag!

Trevligt att se andra ute!
mrtarget, var det dig jag mötte på E4 nedanför E4-coopforumrondellen?

Synd bara att alla hade så bråttom att köra omkring, hade hoppats att hitta någon att surra nån minut med. Men jag vet nog hur det är, körde förbi en parkerad Mc på kajen utan att ta mig tid att stanna, dumt av mig! ;)

Nåja, vi ses väl på vägarna i morgon när vi ska njuta av morgondagens väder åxå! :D
/j

Kan tänka mig att road_runner varit ute och klämt lite på vägarna häromkring. Själv praktiserar jag nackspärr fortfarande. Men när jag blivit frisk från den så står hojen klar och väntar. :tummenupp

klart man har varit ute och provkört vägarna.. svårt att låta bli då solen skiner. fåglarna kvittrar och hojen är nytankad :yoparty

Back