Snö...

gör inte så mycket att det kommer snö men den får gärna falla vertikalt istället för komma rakt i ansiktet i 200km/h så man blir ansiktsförlamad. För så var fallet nu när jag var ut på stan.

fy fan

edit: jag bor också i klass tre området, det märks redan nu känns det som.

Last edited:
Här blåser det jävel, regner stundvis och är nog runt tio plusgrader skulle jag gissa.

Yäy...

Lagomt med snöfall just nu i min mening :) får gärna komma 1-2 meter till så man kan ta fram XC 600:an på allvar :tummenupp

745:an är inte den bästa maskinen i dessa väder men funkade helt ok idag, bara 2 fastkörningar :tummenupp lånade min fars v70 awd ett tag och konstaterade att nästa bil jag inhandlar blir en 4wd

:ångest :zpy

Ussch vi har klarat oss ensålänge...

Men det börjar bli nedrans ruggigt, men i skrivande stund har jag facktiskt 7,7+ på min Termometer.:tummenupp

Skulle ha en uppsättning med lite mer mönstrade däck till min Dominator bara så skulle allting kännas lättare, men som det är nu GÅR det INTE, har sladdat omkring på blöta gräsmattor ett par gr i sommar och jag höll på och sopa i alla gångerna.:huvet

Men snart är det VÅÅÅR! :yoparty

ghandi skrev:
2573187 Lagomt med snöfall just nu i min mening :) får gärna komma 1-2 meter till så man kan ta fram XC 600:an på allvar :tummenupp

745:an är inte den bästa maskinen i dessa väder men funkade helt ok idag, bara 2 fastkörningar :tummenupp lånade min fars v70 awd ett tag och konstaterade att nästa bil jag inhandlar blir en 4wd

Tjöp då inte en soggig volvo awd, deras fyrhjulsdrivning är ett skämt.
Skaffa istället en audi quattro, duktigt mycket roligare på snön och har bättre framkomlighet jämfört med volvo. Även subaru impreza funkar! :tummenupp

vill se bilder på vintersverige :)

ozeo skrev:
2573530 vill se bilder på vintersverige :)
Ska ta och tömma kameran sedan så får jag se om jag fångade någon krokcad lastbil igår.

Förövrigt så verkar det varit jävligt överdrivet, så hemskt blev det aldrig. Det var jävligt obekvämt att vara ute och gå men ingen som helst fara. Jag blev ju nästan lite besviken nu

hum här är det strålande sol idag ,å 10 + ute.
Ska nog dra en repa med motarden:)

Åhhh! Äntligen har jag oxå fått snö...
Var snöstorm här i natt/morse. Jäklar va det blåste! :skrämd
Stormen blåste bort strömmen oxå. Så det var lite mörk och kallt. Tur att man slapp gå ut. :D
Har snöat hela dan. Så nu har Lilla Ting vinter oxå. *mysigt*

// Lena

Lilla_Tingeling skrev:
2584437 Åhhh! Äntligen har jag oxå fått snö...
Var snöstorm här i natt/morse. Jäklar va det blåste! :skrämd
Stormen blåste bort strömmen oxå. Så det var lite mörk och kallt. Tur att man slapp gå ut. :D
Har snöat hela dan. Så nu har Lilla Ting vinter oxå. *mysigt*

// Lena
Du var ju igång för några månader sen om att du verkligen hatade snö och sånt, bestäm dig?

Nu har helvetet fryst till is och Paradiset rök med :4skrika

Det ligger FLÄCKAR med snö på min gräsmatta för det snöade imorse,
Skåne är inte längre skonat från detta snusk.

Det är dock en liten tröst att jag tror detta är den enda snön vi ser på
1-2 månader... men BORT med snusket illa kvickt :4skrika :zpy :finger

Snö :yoparty Jag har beställt 4 meter till sthlm så man har vit snö och inte slask :rolleyes:

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show