snö!

Status
Ej öppen för fler svar.

Poppe

Ny medlem
Gick med
26 Aug 2004
Hoj
KTM 530 EXC/SMR 08
idag kom det ganska mycket med snö över eskilstuna iaf :rofl
så var bara att dra ut hojen, pröva först med min, men det gick inte så bra
fick inge fäste alls, inge dubb :huvet
men som tur var hade pappa dubb på, så vart till att åka lite kawa 650.
mycket skoj, men lite läskigt när det var asfalt under
är det många som har dubbdäck på sina hojar?

//Poppe

Poppe skrev:
idag kom det ganska mycket med snö över eskilstuna iaf :rofl
så var bara att dra ut hojen, pröva först med min, men det gick inte så bra
fick inge fäste alls, inge dubb :huvet
men som tur var hade pappa dubb på, så vart till att åka lite kawa 650.
mycket skoj, men lite läskigt när det var asfalt under
är det många som har dubbdäck på sina hojar?

//Poppe

En E-tuna bo. Fy fan vad det blåste och snöa idag. Var ute i Vilsta och hade tipspromenad och jag frös som en frusen gris.

I Borås har det snöat 3 dm ungefär ida :mad: JAG HATAR SNÖ!!!!! så länge man inte har dubb på en cross

jag körde med r6an 60m idag från yamahacenter till garaget, ingen vidare trevlig tur, körde fast till slut!

fett kul med snö :banana älskar vinterhalvåret åka bräda och så kommer :tomten också... vi var ute några st och åkte o sladda s40 nyss :D framhjulsdrivet men ack så kul :)

körde idag.... fyy fan man kommer typ ingen vart :kocko de bara spinner, kan dock bero på att jag har sommar däck :tomten längtar som fan till sommarn, de är på tok för mycket snö här! å pundarn, nej! snö är inte kul!! :fatta!

Rf_racing, jag fattar inte vad du gör på detta forumet. Du tillför inte ett skit. Jag vill att du lämnar sporthoj.com för alltid...

Du kan ta ditt "Steven Spielberg snack" och dra...

RF_Racing skrev:
Orkar din 125 dra dig igenom den hårda snön?
Att försöka tracka ner på att nån har en svagare/mindre/sämmre hoj är nog det mest omogna man kan göra :fakta Att försöka spela överlägsen när man (enligt mig) är allmänt dum i huvvet brukar funka mindre bra. :tummenupp

Status
Ej öppen för fler svar.
Back