Snö i sthlm IDAG 28/5

eightball

Attero Dominatus
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSXR 750 -00
Snö i sthlm IDAG 28/5
När jag tog ut hojen för att ta en liten repa vid 19,30 tiden så åkte jag upp vid F18 i Tullinge och vidare bort mot "slingerbullten". I höjd med grustaget som ligger där så får jag till min FASA :skrämd c att det SNÖAT och att skiten ligger kvar i dikena och skogen, det är inte mycket men det är tillräkligt vitt för att man ska leva fan :4skrika i hjälmen och undra om natueren fått fnatt :dummer . Tyvärr så har jag inget bildbevis på eländet men tjejen var med så hon kan intyga att jag varken var full :fyllisar eller såg i syne. Är det fler ställen det har snöat på idag eller någon som sett att det gjort det ????. Jag kan lungna alla med att på hemvägen var vi tvungna att åka samma rutt tillbaka och då hade skiten töat bort. :banana

Pewo skrev:
Snö i sthlm IDAG 28/5
När jag tog ut hojen för att ta en liten repa vid 19,30 tiden så åkte jag upp vid F18 i Tullinge och vidare bort mot "slingerbullten". I höjd med grustaget som ligger där så får jag till min FASA :skrämd c att det SNÖAT och att skiten ligger kvar i dikena och skogen, det är inte mycket men det är tillräkligt vitt för att man ska leva fan :4skrika i hjälmen och undra om natueren fått fnatt :dummer . Tyvärr så har jag inget bildbevis på eländet men tjejen var med så hon kan intyga att jag varken var full :fyllisar eller såg i syne. Är det fler ställen det har snöat på idag eller någon som sett att det gjort det ????. Jag kan lungna alla med att på hemvägen var vi tvungna att åka samma rutt tillbaka och då hade skiten töat bort. :banana

OMG :eek:

Satt o käkade bakfyllefrunsch på J på Lidingö i fredags när det bara small till på himlen och det började snöa (massor), helt sinnessjukt! Skulle ta hojen hem på kvällen den dagen så jag fick lite paniktankar om snön... men när jag åkte in till stan upptäckte jag att det bara snöat där o ingen annan stans :)

Passerade Markaryd (något längre söderut) i onsdags, och där låg det stora vita drivor på marken.
Var tvungen att kika lite närmare...men det var "bara" hagel.

Imorgon bitti ska solen skina så då är det bästa att passa på med en tur :)

Här var snö i princip hela förra veckan. Alltså korta, intensiva snöfall precis så det lade sig, men så töade det bort snabbt som ögat.

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025