Snö i Gbg. :-(

bandit uno skrev:
Här snöar det inte (Ö-vik), men det beror på att all snö redan har fallit.
Ser ungefär likadant ut här. Ser även ut att ha kommit lite färsk snö inatt. Minus 5 eller nåt på min temperameter.
 
igår var det riktiga vårkänslor här i sthlm där jag bor, vägarna var torra osv. med lite snö i dikerna men nu i natt har snön kommit tebax. fan fan fan
 
Gbg just nu.

Snön har i alla fall försvunnit och det är 3+.
 

Bifogat

  • IMG03343 copy.jpg
    IMG03343 copy.jpg
    60 KB · Visningar: 71
Här är det stålande sol men tyvärr inga torra vägar... :huvet
Men senare idag kanske det kan bli en liten tur... :yoparty
 
rerell skrev:
Min uppfart just nu:

ypcnd

dags å skotta :tungan
 
Här i Halmstad är det göttkött oxå! SKa ut med fluppen om en stund å sladda lite... Jävlar va gött det ska bli. En hel vecka sedan jag åkte sist ju!!!:....

:banana
 
Mmmmmm, det ljusnar faktiskt från ditt håll hållundan. Någon timme till och sedan är det hoj som gäller.
 
Åh, vad skönt det var!
Det blev ingen längre sväng men tio mil runt gbg blev det i alla fall. Torra vägar, solen står som spön i backen, varmt och skönt (Nåja, 7+ :rolleyes: ).
Hojen börjar närma sig färdigställd och det är bara lite finlir kvar såsom blinkers, sadel och sådant mysmek.



:)
 

Bifogat

  • sh1.JPG
    sh1.JPG
    71.3 KB · Visningar: 40
  • SH2.JPG
    SH2.JPG
    82.3 KB · Visningar: 43
Jag blir hysterisk om inte lackeraren är klar med mina kåpor snart!!!! :4skrika :rolleyes:
 
Själv var man ute o körde idag, torra vägar, +12 o solen lyste nästan förmycket. :D
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top