Snö... FAN va glad jag blir

• Thread starter Thread starter Gix
  • Start date Start date

Gix

Produktionsutvecklare
Gick med
19 Mar 2003
Hoj
Prövar båtlivet för tillfället...
Just nu har vi det rätt fint här i Jakobstadstrakten, har varit så i ett par dagar nu, men... :rolleyes:

Till Lördag har det lovats snö... JIPPII å TJOA-LA-DE-LITTAN... (faktiskt) :fakta :)

Anledning: En del har börjat ta fram hojarna här, men jag har ännu inte min helt klar efter vinterns modifikationer, å avundas därmed dessa... :(

Men, sen när den e klar, om nån vecka/dag kanske, så ska ta mig fan den satans snön bort med det samma :mad: :tummenupp

Säger detsamma.. det få gärna börja snöa här i nån månad till.. blir så jävla sugen på åka när jag ser alla glida förbi.. o vem vet.. om nån månad så kanske en annan e redo igen.. :D

Maverick skrev:
Säger detsamma.. det få gärna börja snöa här i nån månad till.. blir så jävla sugen på åka när jag ser alla glida förbi.. o vem vet.. om nån månad så kanske en annan e redo igen.. :D

Där ser man... menar du allvar med att du kanske kunde åka om en eller två månader? :confused:

Har följt med lite hur det gått för dig, så därav frågan... :va

Om du bara skämtade, hoppas jag inte du tar min optimism fel...

I annat fall säger jag bara "Ta´me-tusan..." :tummenupp

Maverick skrev:

Jag håller tummarna..:) i värsta fall så kan du få åka med en sväng på panzerfartyget...:tummenupp

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph