Snö!!! Bäst att drömma tillbaka lite

VFRippe

Medlem
Gick med
26 Sep 2005
Ort
Cambridge, UK
Hoj
CBR600RR -10, Fazer 800 -13
Vakna upp i morse och får se att det har kommit snö! Fy F...n, men det måste betyda att det snart är vår igen :)
Började bläddra lite bland bilderna som jag har tagit i somras & tänkte jag skulle dela med mig lite. Plockade ut lite av de bilderna som jag tycker var bland de bättre från olika grupper. Sparar den senare häften av sommaren till någon gång då det är riktigt kallt och mörkt ute.

Så kliv in & dröm er frammåt eller bakåt

http://www.pixbox.se/alb633284

Kan behöva hjälp med lite namn, (har riktigt taskigt namn minne)

Ha de gött
 
Härligt med lite åka bilder ; )
Fick precis hem 2gb bilder från isle of man resan i år som jag ska gå igenom
och försöka lägga upp på hemsidan ;)

smakprov -->
 

Bifogat

  • c.jpg
    c.jpg
    139.7 KB · Visningar: 55
  • d.jpg
    d.jpg
    136.6 KB · Visningar: 52
Last edited:
Åhhhh, ni får inte lägga upp såna där bilder!!! Jag som precis hade förträngt alla varma-sommar-Rörken-kvällar!
 
Sköna bilder och kommentarer Frippe!
Behöver verkligen piggas upp lite i denna mörka årstid, så dina bilder från sommaren känns gott.

PS. Fast jag har ju en bild jag ser varje dag, känns som uttrycket "Stirra in i väggen" har fått en ny innebörd nu... Tack! :tummenupp
 
PS. Fast jag har ju en bild jag ser varje dag, känns som uttrycket "Stirra in i väggen" har fått en ny innebörd nu... Tack! :tummenupp
Händerna på täcket JBG! :brynad

Trevliga bilder VFRippe. :tummenupp
 
Last edited:
Nu får man brösta upp sig lite oväntat! Bästa puts!! Jag tror jag tvättade hojen en gång ordentligt i sommras.
..Men blanksvart hoj och rätt ljus hjälper ju till lite.
Jag får också tacka för riklig dokumentation av äventyren på rörken. Alltid lika kul att se bilderna efter en kul och svettig kväll(OBS!detta gäller bara MC körning då!)
Nästa år ska jag försöka se snabb ut också.:mad:
Fridens! / Filip
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top