Snälla, konfigurera en korrekt hemknapp

Det hade ju varit lite skoj om ett klick på Startsidan flyttade muspekaren till loggan och klickade. :trollface :hihi

Fan.. Och jag som inte gillar förändringar.. Gillade ju att ha forum-knappen där!!

Got dame you!!:glömdet

- - - Updated - - -

Det hade ju varit lite skoj om ett klick på Startsidan flyttade muspekaren till loggan och klickade. :trollface

Ett av dina förslag som faktiskt vart lite kul:krama

Jag vill ha en knapp som ser ut som en liten tärning som tar mig till en helt slumpvis vald tråd på Sporthoj när jag klickar på den. På det sättet kan jag fördriva tiden och läsa trådar utan att behöva göra aktiva val i mitt klickande. :)

Underbart förslag, precis vad man har saknat fast man inte visste om det :tummenupp

Jag är inte nöjd. Klicka ju av bara farten på den jäkla hemknappen när jag vill till forumstartsidan.

Suck.

Ska vi ha en återvända till forumet knapp före Startsidan-knappen?

Sen en undernivå på Startsidan-knappen så man kan välja om den ska gå till forumet eller Startsidan?

En knapp för alla?

Ska vi ha en återvända till forumet knapp före Startsidan-knappen?

Sen en undernivå på Startsidan-knappen så man kan välja om den ska gå till forumet eller Startsidan?

En knapp för alla?
Låter inte fel, personligen så tycker jag att startknappen är bra bara den finns, vart spelar mindre roll. Access vart man än befinner sig på forumet, snyggt och professionellt :)

Låter inte fel, personligen så tycker jag att startknappen är bra bara den finns, vart spelar mindre roll. Access vart man än befinner sig på forumet, snyggt och professionellt :)

Fast enda skillnaden var ju att det inte stod STARTSIDAN på knappen? Funktionen fanns ju redan.

Jag är inte nöjd. Klicka ju av bara farten på den jäkla hemknappen när jag vill till forumstartsidan.

Suck.

Håller med, ska verkligen en användare få förstöra för alla andra.
vi måste ha en omröstning om detta.

Alternativt sätta startsideknappen till höger om forumknappen.

Tycker Swedie gav efter lite väl lätt.

Snart kommer någon och vill ha en knapp för varje forumdel på startsidan,
och hur ska Swedie hantera det :-)

Last edited:
Vad är det här för jävla skit-ändring...? Jag har redan klickat fel flera gånger när jag egentligen ville trycka på Forumet-knappen.

Tillbaka till gårdagens utseende, tack.

Hej Swedie. Jag tycker att det borde finnas en knapp för varje forumdel på startsidan.
Jag har bra internetvana, men skulle vilja komma lite snabbare till dom olika forumdelarna.
Snälla fixa det.:D

Tycker att det var bättre förr.

Möjligtvis så kan SH-loggan bytas ut mot ett hus så alla blir nöjda.

Vad är det här för jävla skit-ändring...? Jag har redan klickat fel flera gånger när jag egentligen ville trycka på Forumet-knappen.

Tillbaka till gårdagens utseende, tack.

Samma här... Trodde en stund att forumet var trasigt igen...

Trycker på ren reflex på den nya "Startsidan"-knappen och kommer till min förvåning inte till forumet som jag alltid gjort på knappen som satt just där..

Jisses, blev det problem nu för alla er vana? :) Blev jag en syndabock nu? Har mitt förslag förändrat UI så mycket så att sidan längre inte känns igen? Är skillnaden så stor som att gå från Windows 3.11 miljö till Windows 10? Tänk nu ett steg längre mitt herrskap och se hur ni reagerar på 2 knappar som har bytt plats. På tal om internetvana :) Min tanke och önskan var en knapp som säger snabbt och tydligt "jag är startsidan" att funktionen finns redan var inget nytt, tanken med det hela, (fråga alla som jobbar med IT) är att utveckla en sån användarvänlig miljö som vanligt. Så att Agda87 kan känna sig hemma så fort hon öppnar sidan för första gången. Jag är säker på att Swedie kan flytta knappen till ett "lämpligare" ställe så att sidan känns igen :rolleyes:så att det inte blir fel när man klickar :) snart ska jag scrolla högst upp för att förhandsgranska mitt inlägg, istället för att trycka ctrl+home, trots att den knappkombinationen har "samma funktion" :)

Jag visste aldrig att det var ett problem innan du tog upp det R-1000.. gör mig varken till eller från om det är en knapp där eller inte spelar ingen roll för mig… av ren vana trycker jag fortfarande på den jättestora sporthojloggan och är lika nöjd med det som innan :)

Jisses, blev det problem nu för alla er vana? :) Blev jag en syndabock nu? Har mitt förslag förändrat UI så mycket så att sidan längre inte känns igen? Är skillnaden så stor som att gå från Windows 3.11 miljö till Windows 10? Tänk nu ett steg längre mitt herrskap och se hur ni reagerar på 2 knappar som har bytt plats. På tal om internetvana :) Min tanke och önskan var en knapp som säger snabbt och tydligt "jag är startsidan" att funktionen finns redan var inget nytt, tanken med det hela, (fråga alla som jobbar med IT) är att utveckla en sån användarvänlig miljö som vanligt. Så att Agda87 kan känna sig hemma så fort hon öppnar sidan för första gången. Jag är säker på att Swedie kan flytta knappen till ett "lämpligare" ställe så att sidan känns igen :rolleyes:så att det inte blir fel när man klickar :) snart ska jag scrolla högst upp för att förhandsgranska mitt inlägg, istället för att trycka ctrl+home, trots att den knappkombinationen har "samma funktion" :)

Håller med, det som fattas på alla forum är en knapp som tar en till reklamen.:D

Öh?? Jaaaaaa!!

Och icke vana!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey