Snälla CV och GSXR 1100 gurus

Rumpelstiltskin

Man ska inte kasta kniv i kuvös.
Gick med
1 Sep 2006
Hoj
Suzuki 1127 +OR50
Vet någon vänlig själ om några insugsgummin skulle kunna passa in de yttre fuggarna från cv38 brygga me cc 85-90-85 på 1127an? Eller e de fräs, svets, vilja och vaselin som gäller? Det måste väl finnas nån mer enveten jävel förutom jag som gett sig fan på att de bara ska gå å lösa? Tackar ödmjukt för svar.

Möjligen att insugsgummin från en 01-06 GSF1200 skulle funka - men jag spekulerar bara. Ivfsh har den annan delning än vanliga 1052/1127.

Tackar. Låter som ett spår. Så surt när man hittat å köpt friska fuggs men klantat sig= missat kolla delningen. Har klurat på vilken hoj dom kommer från, skulle va fr. gsxr 750 början -90.
Returwire å "trottelstrypning" i locken e enda ledtrådarna jag har. Märkningen:17ED (k521) har jag sökt flera dygn efter utan lycka.
Ja så här kan de gå när man e novis och slarvig. :huvet
Fichen på 750 -90 visar vacumslang till kranen fr. 4:ans gummi vilket verkar riktigt då ingen slang går fr. mina trottellock. Kan bara inte få fram om 38or suttit på -90?(finns 2 olika gummin för varje kanal att välja mellan) Vad jag fattat sitter sugkanalerna samma cc 750/1100 topp?(bara höjdskillnad) Så gummina kunde isf. passa eller är jag helt ute å "bikear" nu?

Någon som vet?

Last edited:
Det var en norrman i Bandit1200-tråden för nåt år sedan som pratade om en annan delning på 01-, om du söker där kanske du kan hitta relevant info.

Skall lusläsa även den tråden. Tack återigen.

Har hittat inlägget, inget mått specat tyvärr.

Frågor kvarstår.

Får ställa den frågan i det forumet oxå om svar uteblir här.

Last edited:
Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...