Asfaltbarn
*Fartberoende*
Är det bara jag som tycker det det börjar bli mycket av egenreklam för Swedie/Jonny Cedergren dvs sporthojs grundare?
Det är jobbsökningar, bostadssökningar, reklam för egna verksamheter vid sidan om sporthoj.com tex racingsatsning och nu senast om nån ny mc-affär.
Visst det är hans sida men jag tycker liksom inte det hör till och det drar ner seriositeten och respekten för honom och Sporthoj.com, tycker jag iaf, men det är min åsikt och jag kände att jag var tvungen att ventilera lite, så, nu var det gjort!
Det är jobbsökningar, bostadssökningar, reklam för egna verksamheter vid sidan om sporthoj.com tex racingsatsning och nu senast om nån ny mc-affär.
Visst det är hans sida men jag tycker liksom inte det hör till och det drar ner seriositeten och respekten för honom och Sporthoj.com, tycker jag iaf, men det är min åsikt och jag kände att jag var tvungen att ventilera lite, så, nu var det gjort!

.Om du oxå hade haft en sida med över 21000 användare så hade du nog oxå gjort likadant.Så vare sig du gillar det eller inte så kommer du nog att se fler sådana "annonser", mig stör det inte ett dugg.Men man behöver ju inte läsa precis allt som står på sidan heller.