Smygreklam!?

Asfaltbarn

*Fartberoende*
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Honda CBR 1000 F -95
Är det bara jag som tycker det det börjar bli mycket av egenreklam för Swedie/Jonny Cedergren dvs sporthojs grundare?
Det är jobbsökningar, bostadssökningar, reklam för egna verksamheter vid sidan om sporthoj.com tex racingsatsning och nu senast om nån ny mc-affär.
Visst det är hans sida men jag tycker liksom inte det hör till och det drar ner seriositeten och respekten för honom och Sporthoj.com, tycker jag iaf, men det är min åsikt och jag kände att jag var tvungen att ventilera lite, så, nu var det gjort!

Klart att han ska göra reklam på sin egen sida... Han är väl inte dum heller?? Marknadsföring. Go Swedie :tummenupp

Kia skrev:
Klart att han ska göra reklam på sin egen sida... Han är väl inte dum heller?? Marknadsföring. Go Swedie :tummenupp

Är väl skillnad på reklam för själva sidan och dess verksamhet än massa annat eller?
Tycket det är oproffsigt bara...

Hans val? Om han vill lägga upp en tråd som du anser skapar oseriös stämning här så är det hans val! Var glad att du får vara här! :hihi

Asfaltbarn skrev:
Är väl skillnad på reklam för själva sidan och dess verksamhet än massa annat eller?

Då vet vi att du tycker det. Jag tycker inte det gör något, och jag är säker på att monga tycler som jag i detta fallet.

Asfaltbarn skrev:
Och du mennar att ingen annan gör reklam för sig här då? Jag har inte märkt att han gör någon reklam så mig stör det inte.

Asfaltbarn skrev:
Är det bara jag som tycker det det börjar bli mycket av egenreklam för Swedie/Jonny Cedergren dvs sporthojs grundare?
Det är jobbsökningar, bostadssökningar, reklam för egna verksamheter vid sidan om sporthoj.com tex racingsatsning och nu senast om nån ny mc-affär.
Visst det är hans sida men jag tycker liksom inte det hör till och det drar ner seriositeten och respekten för honom och Sporthoj.com, tycker jag iaf, men det är min åsikt och jag kände att jag var tvungen att ventilera lite, så, nu var det gjort!

Flamebait ? (stavning?)

:corn

Jo, med tanke på att det är Swedies sida så vore det väl bara dumt att inte göra reklam för sig själv? :va .Om du oxå hade haft en sida med över 21000 användare så hade du nog oxå gjort likadant.Så vare sig du gillar det eller inte så kommer du nog att se fler sådana "annonser", mig stör det inte ett dugg.Men man behöver ju inte läsa precis allt som står på sidan heller. :pannkyss
ha d/K

Du är bara avundsjuk och det stinker lång väg.

Eller tycker du på allvar att om jag / sporthoj.com öppnar MC-butik att jag inte ska utannonsera detta på www.sporthoj.com. Utan jag ska typ gå till bike.se och berätta det där?

Nä, dra upp byxorna och ge kalven en stunds vila.

Swedie skrev:
Du är bara avundsjuk och det stinker lång väg. + En massa...

Mc butik på mc forum = OT!
:rofl

Som sagt var... Antingen så gör han det där med byxorna och kalven... Eller så startar han ett forum NU och ser om han kan nå upp till topp 10 (8?) mc forum i världen! :yoparty

Smygreklam? Tillåt mig att le :D, han lägger inte ut mer än alla andra som vill berätta om sina nya åk. Att det sen finns andra på det här forumet som tar varenda tillfälle de får i akt för att skryta om och om och om igen om sina saker, ja det är en annan sak.

Swedie skrev:
Du är bara avundsjuk och det stinker lång väg.

Eller tycker du på allvar att om jag / sporthoj.com öppnar MC-butik att jag inte ska utannonsera detta på www.sporthoj.com. Utan jag ska typ gå till bike.se och berätta det där?

Nä, dra upp byxorna och ge kalven en stunds vila.

Ni visar bra prov på omogenhet som ni skriver iaf, tål ni inte andra åsikter än era egna?

spectre skrev:
För att han är ett stolpskott.

Seriöst skrivet hörru!

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...