Smygreklam på bloggen???

R6_wruuum

Varför låter det konstigt på 3:ans växel
Gick med
3 Sep 2006
Hoj
R6
Smygreklam på forumet???

Hur mycket smygreklam finns egentligen på forumet? Jag fick nyss en tankeställare av "Swedie".
Är det smygreklam när jag heter "R6" eller om en tråd heter "Triumf speed triple tråden"? Är det företaget Triumf som har skrivit tråden eller en Triumf fantast? Är det smygreklam från Länsförsäkringar när någon har skrivet skit om Folksam i en annan tråd? vem vet, kanske?

Last edited:
Hur mycket smygreklam finns egentligen på bloggen? Jag fick nyss en tankeställare av "Swedie".
Är det smygreklam när jag heter "R6" eller om en tråd heter "Triumf speed triple tråden"? Är det företaget Triumf som har skrivit tråden eller en Triumf fantast? Är det smygreklam från Länsförsäkringar när någon har skrivet skit om Folksam i en annan tråd? vem vet, kanske?

Du har för mycket fritid. Skaffa en flickvän, eller eventuellt en pojkvän hehe

De har väl triumf bågar, därför skriver dom i den tråden och gillar det märket...

Å om det står skit om folksam i en tråd står det samma sak om länsförsäkringar i en annan, så det kvittar, ingen tjänar på den reklamen iaf hehe

Du har för mycket fritid. Skaffa en flickvän, eller eventuellt en pojkvän hehe

De har väl triumf bågar, därför skriver dom i den tråden och gillar det märket...

Å om det står skit om folksam i en tråd står det samma sak om länsförsäkringar i en annan, så det kvittar, ingen tjänar på den reklamen iaf hehe

Jag läser alltid "smittkoppor" när Jag ser ditt nic.

Hur mycket smygreklam finns egentligen på bloggen? Jag fick nyss en tankeställare av "Swedie".

Nu vet jag inte vilken tankeställare du fick av Swedie men det skulle aldrig fungera om vi inte får skriva vad saker heter :mad:

Jag modererar (Swedie, jag kan inte moderera här :D Jag försökte igår :rodnar. Konstigt va?) i ett husforum för konsumenter och där har vi problem med att företag reggar sig och lägger in länkar i trådarna typ "jag köpte mina xxxxxx från firma ZZZZZ se länk. Det är smygreklam. Dem jagar vi med blåslampa.
Om folk frågar om någon t ex målat med ett speciellt färgfabrikat och undrar hur det var så är det helt OK så länge det inte är färgfabrikanten som svarar :D
Forumet ska ju vara en hjälp för konsumenterna precis som detta forum är, ta alla frågor om skinnställ, hjälmar, stövlar osv

jag blir lite lätt GALEN på alla dessa "bloggar" detta är ett forum inte blogg!!!

GB får ju gratisreklam av forum mot rasism och forum mot kvinnofientlighet etc (vad dom nu heter). Det där med "Girlie" och "Nogger Black".

Därför har jag inget emot att Triumf-glass får lite reklam genom en Triumf Speed Triple-tråd.

Däremot om nån skulle älta om motorcyklarna som heter Triumph, då skulle jag tycka det var smygreklam... :)

*/ ?>
Back