Smygare

4-fun

Vem jag ??
Gick med
18 Feb 2004
Hoj
-98 Gixxer 750 i fighter kostym
Smygare

--------------------------------------------------------------------------------

Smyger väl in ett litet mess om mig med, är alldeles för gammal säger min sambo (30 i år) har en liten kille på 10 mån, bor i Kramfors jobbar i stockholm.
Bor i tattartub när jag jobbar. Inte alla som har en etta med utsikt över årstaviken typ billigt :D Tar ned hojen så fort den é servad och att det visar + på termometern och é isfritt på E4:an ner.

4-fun skrev:
Yepp verkar aldrig bli klar :huvet
Brukar jogga förbi där på våren / sommaren (sprang första vändan i lördags = ont i benen idag), och det är som du säger att det ser ut som ett evighetsprojekt. Men du får ju bo i människobyn en stund, så du uppskattar att komma hem till lugnet igen.

//D

Så sant helt ok att jobba i stockholmo men satan så skönt att komma hem. Jobbar 7dgr och ledig 7dgr så det rullar på rätt bra. Ett plus é att man kan åka båge bra nog mycket tidigare än hemma.

Bikerbitch skrev:
Välkommen killen!

Jag skall vinka nästa gång jag tar pendel från Älvsjö till staden!

Ja gör det sitter i en maskin där så jag é synlig :D

4-fun skrev:
Så sant helt ok att jobba i stockholmo men satan så skönt att komma hem. Jobbar 7dgr och ledig 7dgr så det rullar på rätt bra. Ett plus é att man kan åka båge bra nog mycket tidigare än hemma.

Du får ta ner den i skåp, eller släp, annars så är säsongen snart förbi :) Min lilla gumma blev utsläppt på grönbete för 2 veckor sedan. Det var precis så kul som man minndes det!

loser skrev:
Du får ta ner den i skåp, eller släp, annars så är säsongen snart förbi :) Min lilla gumma blev utsläppt på grönbete för 2 veckor sedan. Det var precis så kul som man minndes det!

Hmm åkte skoter idag jag inte riktigt mc väder än. Lutar åt släpvagn ner så man får vrida på rullen snart. service först bara.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman