Smutskastad½!½½

NoicE

.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hornet
haha, så jäla sämst alltså!
Dom här flingorna är 1år yngre än mig och gick
på samma skola, dom stjäl mitt signum, mitt koncept!!!

ZONIKA-GRÖNT - FÄRGEN
SOM ERÖVRADE VÄRLDEN
När Zonika bildades under hösten 2003 var vi så gott som ensamma att använda oss av den gröna färgen. Nu, flera månader senare finns den gröna färgen vart man än ser sig om. Vi har flera gånger funderat över om det är vi som skapat den limegröna färgtrenden. Svaret är enkelt: det måste vara så!

http://www.zonika.se/

Kan inte vara lätt att vara först, störst och bäst... Jobbigt med alla som härmar just DIG...

DreeTman skrev:
Kan inte vara lätt att vara först, störst och bäst... Jobbigt med alla som härmar just DIG...

Men dom har ju stått och dregglat över min heta gröna hoj i ett år, sen tror dom att dom kommit på den gröna färgen :fatta! :va

Att påstå sig ha varit först med en färg på 2000-talet???

Lite som när Mercedes ville ha ensamrätt på bokstavskombinationer i sina modellbeteckningar....

Det gamla ordspråket "skaffa sig ett liv" dyker osökt upp ifrån det undermedvetna någonstans.... :7peta

ZONIKA-GRÖNT - FÄRGEN
SOM ERÖVRADE VÄRLDEN
När Zonika bildades under hösten 2003 var vi så gott som ensamma att använda oss av den gröna färgen. Nu, flera månader senare finns den gröna färgen vart man än ser sig om. Vi har flera gånger funderat över om det är vi som skapat den limegröna färgtrenden. Svaret är enkelt: det måste vara så!

Hmm... Den färgen hade jag på ett par strumpor köpta i London 1982...... :va

NoicE skrev:
Men dom har ju stått och dregglat över min heta gröna hoj i ett år, sen tror dom att dom kommit på den gröna färgen :fatta! :va
Men ska man se det så, så har ju du bara plagierat Kawasaki heavy industries. Så då är du ju inge bättre själv... :fatta!

...Skall förtydligas att det inte var KHI.inc som "kom på" den gröna färgen... den har hängt med ännu längre... :rolleyes:

DreeTman skrev:
Men ska man se det så, så har ju du bara plagierat Kawasaki heavy industries. Så då är du ju inge bättre själv... :fatta!

...Skall förtydligas att det inte var KHI.inc som "kom på" den gröna färgen... den har hängt med ännu längre... :rolleyes:

Ja asså, jag tror seriöst inte att det var jag som uppfan den :lol

Nyheter
Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd

I nummer 5 av Allt om MC ko...

Custom Bike Show den 6e juni.

När Twin Club MC i Norrtälj...

Tidigare SMC-profil tar över som ordförande i Svemo

Mötets ordförande Anna Iwar...

The Distinguished Gentlemans’s Ride 

Den 17 maj är det åter dags...