Smutsig Bult idag

GubbLasse

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2008
Hoj
Honda CRF1000 Yamaha MT-09 Honda CBR900sc33 Yamaha xtz750 CFmoto 500 Ktm 250 Freeride
Kom precis hem från en väldigt smutsig och grusig Bultsväng idag,kör försiktigt.

För andra gången i år så fick jag lägga på en dönit när en bil hade fått för sig att vända mitt på vägen i halvskymd böj :huvet . Eftersom vägen var så dålig idag höll jag rimlig hastighet.Hade det vart nån av knäskraparna så hade den varit ett fint kylaremblem på en Ford :gnissla

Anpassa hastigheten till rådande omständigheter. Man ska alltid kunna stanna om ett hinder dyker upp på vägen...:D ..kör försiktigt.

Även på bulten.:)

Herre jävlar va trådar det skulle skapas om alla i Sverige skulle starta en ny om varje grusig väg man hittar! :skrämd
Eller för alla gånger man ser bilister, eller andra hojar för den delen, bete sig konstigt :D

Usch då...
Skönt att höra att det gick bra iaf...
Hoppas den blir lite bättre till imorgon!

fast bulten är ju lite mer hojtrafikerad än de flesta andra vägar... så det är ju kalas att nån skriver :D

Det finns ju ett Stockholmsforum här också :7peta
Och bara för att den var fin nyss, så behöver den inte vara det snart. Det finns tex ett grustag mitt på, med drällande lastbilar, och många, framför allt lastbilar, genar friskt i kurvorna å drar upp grus. Den kan gå från skitfin till nyharvad åker på 5 min lixom... Precis som alla andra vägar...

ja när ja va uppe å körde med bror min så hamnade vi bakom en gruslastbil.. det var lite sådär lagom (o)roligt

Den såg bra geggig ut igår, speciellt vid mitten där grusbilarna kommer med fullt lass...såg mer ut som en hårt packad grusväg än asfalt. :)

/J - bilade på bulten igår, och fikade på Rosenhill naturligtvis!

Nyheter
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP