Smutsgrisar

Elis

Uppsala EnduroRunners
Gick med
5 Jun 2003
Ort
Utanför Uppsala
Hoj
Fireblade (Såld) & KTM 450 EXC
Lite bilder från Göta MS 1,a deltävling i deras klubbmästerskap

En smutsig tillställning.

Inget för er som gillar att ha puts på grejorna och hänga vid pumpen

eller hur Kongo ??

Jag var där för att serva min bror.

1. Hojen före start
2. Föraren före start
3. Målgång..
4. Man behöver inte ha det senaste en HVA från -81 :banana
 

Bifogat

  • Före.jpg
    Före.jpg
    119.4 KB · Visningar: 56
  • Macka.jpg
    Macka.jpg
    112.4 KB · Visningar: 53
  • Efter.jpg
    Efter.jpg
    91.8 KB · Visningar: 57
  • HVA.jpg
    HVA.jpg
    138.6 KB · Visningar: 48
Jag tyckte mig se Nisses buss i bakgrunden - var han med ?
 
TomK skrev:
Jag tyckte mig se Nisses buss i bakgrunden - var han med ?

Resultat

1. Mats Nilson SMK Dala
2. Niklas "Nisse" Gustafsson
3. Stefan DA Silva :confused: :tummenupp
4. Patrik Wicksell SMK Uppsala
5. Christoffer Moilanen
6. Tobias Lindbom
7. Patrik Görl
8. Patrik Andersson
9. Fritz Andersson
10. Marcus Norlen Järva MK
 
Kongo skrev:
Hmmm... Jag gillar ju även att skita ner mig på en crosshoj, :rolleyes:

men vid pumpen, ja där skall det blänka!!!

De e riktigt, inget ont i att jag tyckte att du har en blänkande hoj.

Är snarare imponerad :tummenupp att den jämt ser ut som den stog på MC-Mässan :D
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top